پاسخ مدافع رئال مادرید به جرارد پیکه

سرخیو راموس پس از پیروزی سه بر دو رئال‌ مادرید برابر ویارئال درباره بازی صحبت کرد و همچنین پاسخ جرارد پیکه را داد.

مدافع رئال‌ مادرید گفت‌: می‌دانستیم بازی سختی خواهیم داشت. واکنش‌مان به گل‌هایی که خوردیم خوب بود. سه امتیاز بازی را کسب و صدرنشینی‌مان را حفظ کردیم. در نیمه دوم توانستیم بازی را بهتر کنترل کنیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم. نتیجه‌ عادلانه بود. سه امتیاز بازی دیشب حیاتی بود. این پیروزی به ما اعتماد به نفس داد. بارسلونا دوباره ما را تحت فشار قرار داده است. باید این فاصله را حفظ کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم.

پیکه نسبت به پنالتی‌ که داور به نفع مادرید سوت زد، اعتراض کرد و به امتیازهایی که داوران به رئال هدیه دادند و از بارسلونا گرفتند نیز اشاره کرد. راموس در این‌باره گفت‌: اگر این توییت برای لیونل مسی بود تعجب می‌کردم اما چون برای پیکه بود، شگفت زده نشدم. همیشه این حرف را زدم که داوران نه به نفع ما و نه به ضررمان قضاوت می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند. گاهی اوقات داوری‌ها به ضرر یا به نفع‌مان می‌شود. دیشب این اتفاق به نفع ما بود و در آینده برعکس آن اتفاق خواهد افتاد.

مدافع مادرید درباره پایان لالیگا گفت‌: هنوز چیزی مشخص نشده است. به نظرم در آخرین هفته‌ قهرمان این رقابت‌ها معلوم می‌شود. اختلاف تیم‌ها کم است و تیم‌های مدعی شانس قهرمانی دارند.