بازگشت بازیکن ملی پوش به ترکیب سایپا

مهدی ترابی پس از درخشش در ترکیب سایپا و تیم ملی چند ماهی را به علت مصدومیت از دست داد. مهاجم کاذب مورد علاقه کارلوس کی روش حدود یک هفته است بعد از سپری کردن دوران نقاهت به تمرینات گروهی سایپا برگشته و در بازی هفته گذشته مقابل تراکتورسازی نیز چند دقیقه برای تیمش در نیمه دوم به میدان رفت. ترابی حالا آمادگی جسمانی خوبی ندارد و می تواند تیمش را به طور کامل مقابل استقلال همراهی کند.

با توجه به محرومیت محمدرضا خلعتبری به علت 3 اخطاره بودن مقابل استقلال و اینکه احتمالا حسین فرکی جایگزینی بهتر از مهدی ترابی برای خلعتبری پیدا نمی کند، به نظر می رسد این مربی او را در ترکیب اصلی تیمش مقابل استقلال قرار دهد.

ترابی در بازی های ابتدایی فصل نمایش خوبی برای سایپا داشت و توانست موفقیت های خوبی را برای تیمش رقم بزند. بازگشت او به ترکیب سایپا نه تنها خبر خوبی برای خودروسازان است که مدافعان استقلال را نیز به تکاپو می اندازد تا در مسابقه فردا با حواس جمع تری به میدان بروند.

از سوی دیگر ترابی انگیزه زیادی دارد تا بتواند بار دیگر توانایی هایش را نشان دهد تا دوباره جزو مردان مورد اعتماد کارلوس کی روش برای دیدارهای آینده با قطر و چین باشد.