توضیحات مدیرعامل نساجی درباره درگیری با مایلی کهن

عبدالحمید رمضانی در خصوص حواشی به وجود آمده در دیدار روز گذشته تیم های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی اظهار کرد: من پس از پایان بازی از طریق تونل ورزشگاه، وارد زمین مسابقه شدم و برای گفتن خسته نباشید به طرف تیم داوری رفتم. البته من به داور بازی این نکته را هم متذکر شدم که بهتر است فیلم مسابقه را تماشا کند تا به اشتباهات تاثیرگذار خود پی ببرد.

وی افزود: به نظر من در این دیدار داور می توانست سه پنالتی به سود تیم ما بگیرد، دو بار توپ در محوطه جریمه به دست بازیکنان ملوان برخورد کرد و یک بار نیز خطایی آشکار بر روی حسن نجفی بازیکن تیم ما در محوطه جریمه حریف اتفاق افتاد.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره درگیری اش با محمد مایلی کهن تصریح کرد: در حالی که من مشغول صحبت با داور بازی بودم ناگهان مایلی کهن از پشت کت مرا گرفت و با عصبانیت پرسید تو به داور چه می گویی؟ من نیز وقتی این شرایط را دیدم ترجیح دادم وارد دعوا با این مربی با سابقه نشوم و از زمین مسابقه خارج شدم.

وی ادامه داد: مگر مایلی کهن داروغه فوتبال است که با من درگیر می شود و در کار من دخالت می کند؟ من شاید بخواهم با تیم داوری مسابقه صحبت کنم، صحبت من با داوران به مایلی کهن چه ارتباطی پیدا می کند؟

رمضانی افزود: مایلی کهن یکی از مربیان خوب و با تجربه فوتبال ایران است، وی سابقه مربیگری در تیم ملی و همچنین تیم پرسپولیس را در کارنامه خود دارد اما به نظر من وی باید در برخی رفتارهای خود تجدید نظر کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان با عذرخواهی از جامعه فوتبال کشورمان عنوان کرد: من از جامعه فوتبال و به ویژه مربیان، پیشکسوتان و رسانه ها به دلیل ورود به زمین مسابقه و اتفاقاتی که رخ داد عذرخواهی می کنم و امیدوارم از این پس بتوانم به هیجاناتی که به دلیل حساسیت دیدارهای لیگ دسته یک به من وارد می شود غلبه کنم.