مژده به دانشجویان معلول دانشگاه ها
مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان از ارائه تسهیلات به دانشجویان دارای معلولیت در سال 1396 خبر داد و گفت:صندوق رفاه دانشجویان در نظر دارد امسال به دانشجویان دارای معلولیت تسهیلاتی از جمله وام های دانشجویی ارائه دهد.
 
وی افزود: پرداخت این وام ها در سال 95 به صورت کامل انجام شد و کمک‌های ویژه‌ای به دانشجویان معلول و نیازمند انجام دادیم .گفتنی است  تعرفه این وام ها در سال 95 نسبت به سال 94 با افزایش رو به رو بوده است.
 
رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه گفت:پوشش وام های ویژه دانشجویان دارای معلولیت در سال 96  هم افزایش چشمگیری دارد که در ابتدای سال با تشکیل جلسه ای که با هیئت امنای صندوق رفاه برگزار خواهیم کرد در رابطه با میزان افزایش این وام تصمیم گیری  خواهد شد.
 
وی افزود:این وام ها برای برطرف شدن نیاز های دانشجویان معلول پرداخت خواهد شد.
 
صدیقی ادامه داد:یکی دیگر از فعالیت های در نظر گرفته شده در سازمان،برای همه دانشجویان ارائه خوابگاه های باکیفیت بالا است که در این راستا اقدامات خوبی در سال 95 صورت گرفت.
 
وی با اشاره اینکه امسال خوابگاه های رتبه 5 ارتقا یافت خاطر نشان کرد:در  سال جدید نیز در نظر داریم خوابگاه های رتبه 4 را ارتقا دهیم.
 
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت:در سال 96 در حوزه خوابگاه های دانشجویی با تمهیداتی که پیش بینی کرده ایم تحولی جدی صورت می گیرد.در این راستا ساخت خوابگاه ها از اولویت های ما محسوب می شود با  این شرایط که زمین از طرف دانشگاه به بخش خصوصی داده می شود و بخش خصوصی ساخت خوابگاه را دنبال می کند.لازم به ذکر است کمک تسهیلات بانکی از طرف صندوق رفاه ارائه خواهد شد.
 
وی در پایان اظهار داشت: بخش خصوصی مدتی از این مکان استفاده می کند و در ادامه طی قرار دادی خوابگاه را به دانشگاه بر میگرداند.