پیشکسوت استقلال مقصر مشکلات را معرفی کرد

حسن روشن درباره اینکه بازیکنان استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان بدون یک جلسه تمرین باید به مصاف سایپا بروند، اظهار داشت: ظاهراً اسرائیلی هستیم که به حرف‌های‌ ما توجهی نمی‌کنند. زمانی که تیم سیر صعودی طی می‌کرد، مدیران در پیروزی‌ها غرق شده بودند. بازیکنان داخل زمین زحمت کشیدند و باید به قول‌هایی که به آنها داده بودند، عمل می‌کردند. مدیرعامل زمانی به باشگاه آمد که تیم کارش را شروع کرده بود و الان هر حرفی بزنید پاسخش این است که من از اول نبودم.

وی در ادامه افزود: در این مدت همه غرق شادی بوده و صحبت از سه تا زدن به حریفان می‌کردند، اما کسی نبود حرف از مشکلات مالی بزند. جالب است که با این شرایط صحبت از قهرمانی آسیا هم می‌کردند. مقصر این اتفاقات مدیرعامل است. چطور زمانی که تیم می‌برد، مدعی هستید  به خاطر شما این پیروزی‌ها رقم خورده است، اما حالا می‌گویید که نمی‌دانستید باشگاه بدهکار است؟!

پیشکسوت استقلال اشاره‌ای به مدیریت بهرام افشارزاده کرد و گفت: اساس مشکلات باشگاه استقلال به خاطر افشارزاده است. او به دلیل اینکه می‌خواست میزش را حفظ کند، هر کسی هر حرفی می‌زد، قبول می‌کرد. آقایان بدون مطالعه بازیکن گرفتند. در مشکلات استقلال افشارزاده 70 درصد و افتخاری 30 درصد مقصر هستند. این را هم باید بگوییم که مدیرعامل استقلال عکس‌های خوبی هم می‌اندازد!

روشن در رابطه با اظهارات علیرضا منصوریان علیه حسن زمانی تصریح کرد: در هیئت مدیره باشگاه استقلال از همه بی‌ریاتر زمانی است. منصوریان باید مواظب صحبت‌هایش باشد. خودم به منصوریان علاقه دارم و با وجود اینکه بازی‌های استقلال را نمی‌دیدم، به خاطر اینکه می‌دانستم برنده دربی هستند، این بازی را دیدم. اینکه منصوریان به زمانی گفته سه ماه حرف نزن، خیلی بد است. منصوریان می‌توانست به دفتر زمانی برود و با او صحبت کند. زمانی آدمی نیست که بی‌جهت حرف بزند. او در مجلس است و مجلس هم قانون‌گذار.