دروازه بان استقلال: اصلاً برای ما مهم نیست پرسپولیس چه جایگاهی دارد
وحید شیخ‌ویسی در خصوص شرایط تیمش برای رویارویی با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر جدا از نتایج خوبی که در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوردیم و بعد از خستگی راه که واقعاً یک روز در راه بودن حسابی ما را خسته کرده بود، یک نمایش خوب مقابل ماشین‌سازی داشتیم. در این بازی خستگی باعث شد کادر فنی از یک سری بازیکن جوان که تجربه نخست‌شان بود بهره ببرد.

وی ادامه داد: در مورد بازی با پرسپولیس هم باید بگویم این مسابقه همیشه سخت بوده و این بازی هم یک جدال دشوار برای استقلال خوزستان خواهد بود. پرسپولیس تیمی قدرتمند نشان داده که فاصله زیادش با رقبا در صدر جدول نشان‌دهنده این موضوع است. ما دو بازی سخت مقابل پرسپولیس و بعد لخویا داریم که باید در هر دو بازی با قدرت ظاهر شویم چون یکی حکم کسب سهمیه دوباره آسیا و دیگر صدرنشینی و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان را دارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان با تأکید بر اینکه به دنبال سه امتیاز بازی با پرسپولیس هستند، گفت: با این همه هدف ما تداوم روند خوبی است که این روزها پیدا کرده‌ایم و اصلاً برای ما مهم نیست پرسپولیس چه جایگاهی دارد. برای برد به ورزشگاه آزادی می‌آییم چون سه امتیاز بازی با پرسپولیس برای ما بسیار سرنوشت‌ساز است.

شیخ‌ویسی در پایان گفت: پرسپولیس اگر مقابل ما نتیجه هم نگیرد شاید تنها قهرمانی‌اش کمی به تأخیر بیفتد ولی ما باید حتماً این بازی را با امتیاز و دست پر از زمین خارج شویم. پرسپولیس جدا از اینکه در خط حمله قدرتمند است در فاز دفاعی هم تیم خوبی است اما استقلال خوزستان هم در این چند بازی اخیر نشان داده در فاز دفاعی بسیار با برنامه است و می‌بینید که در چند بازی اخیر دروازه ما باز نشده و گل نخورده‌ایم.