دستگیری کلاهبرداران در البرز
 سردار کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز و اعلام شکایت مبنی بر این که از سوی فردی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی اطلاعاتی ماموران مشخص شد که متهم با عنوان وارد کننده ارز و دلار مبلغ 12 میلیارد و 670 میلیون ریال از مالباحته تحویل و بدون ارایه دلار و ارز متواری شده است.
 
سردار کامرانی صالح افزود: ماموران با انجام تحقیقات مقدماتی ردی از متهم را در تهران شناسایی کرده و پس از دریافت نیابت قضایی نام برده را به همراه سه نفر از همدستانش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از متهمان دستگیر شده، 18 فقره کارت عابر بانک به نام افراد مختلف و تعدادی اوراق چک به ارزش 900 و 400 میلیون ریال کشف شد و در ادمه با هماهنگی قضایی حساب های بانکی متهمان مسدود و پنج باب واحد صنفی که محل فعالیت متهمان بود پلمب و در این زمینه 10 فقره سند ملکی و قولنامه کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهمان دستگیر شده که مبادرت به ورود غیر قانونی ارز و دلار از مرزهای غربی کشور می کردند در بازجویی ماموران به جرم خود مبنی بر پولشویی و کلاهبرداری اعتراف کردند و با قرار وثیقه 30 میلیارد ریالی روانه زندان شدند.