دولت بدهی خود را به تامین اجتماعی می پردازد

تاج‌الدین با بیان اینکه بودجه سازمان تأمین اجتماعی از بودجه کل کشور تاثیر پذیر است، افزود: برای نخستین بار در ادبیات بودجه نویسی کشور ودر لایحه بودجه‌ای که توسط دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، بدهی دولت به این سازمان عنوان و ردیف اعتباری ٥هزارمیلیارد تومان برای آن اختصاص یافت.


وی با قدردانی از توجه دولت و مجلس شورای اسلامی به منافع سازمان تأمین اجتماعی و نهادینه شدن بدهی دولت در بودجه نویسی کشور اظهار داشت: این اتفاق ناشی از  احکام برنامه ششم توسعه کشور است که با پیگیریهای سازمان و همراهی نمایندگان مجلس محقق شد.


تاج الدین با اشاره به پیشنهادات متعدد کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی در خصوص احکام برنامه سال آینده با موضوع تأمین اجتماعی گفت: در این پیشنهادات، موارد نگران کننده ای نیز وجود داشت که با تعامل نمایندگان خانه ملت و حوزه های حقوقی و امور مجلس و سایر حوزه های سازمان هیچ کدام از آنها تصویب نشد.


معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه در بودجه سال آینده مثل بودجه سال‌های اخیر، هیچ مورد آسیب زایی به منافع بیمه شدگان ندارد، افزود: این شرایط فرصت هایی را برای ارتقای خدمات و کسب رضایتمندی ذی‌نفعان این سازمان خلق می‌کند.