آبی اناری ها در شب نیوکمپ ترکاندند

همانطور که انتظار می رفت بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 3 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید.

 

روی یک ارسال به دهانه دروازه پاری سن ژرمن و روی تعلل دروازه بان و مدافعان این تیم، توپ به لوئیس سوارز رسید و ضربه سر او، علی رغم تلاش آدریان رابیو، وارد دروازه شد و بارسا 1-0 پیش افتاد.

 

این گل انگیزه های بازیکنان بارسا را افزایش داد و بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری به حملات شان ادامه دادند و در مقابل بازیکنان میهمان با دفاع فشرده، تنها به فکر استفاده از ضدحملات بودند.

 

بازی با همین روند ادامه داشت و بازیکنان هر دو تیم موقعیت هایی برای باز کردن دروازه هم داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 40، بارسا به گل دوم رسید.

 

روی یک پاس پشت مدافعان پاری سن ژرمن، اینیستا در تلاش بود تا مانع از خروج توپ از زمین شود و در این بین لاوین کورزاوا که قصد دفع توپ را داشت، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

 

این گل امید بارسایی ها را دو چندان کرد و بازیکنان این تیم در دقایق پایانی نیمه اول تلاش زیادی کردند تا با زدن گل سوم به رختکن بروند اما این اتفاق رخ نداد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد و این بار هم این تیم خیلی زود به گل رسید. حرکت نیمار از سمت چپ  با خطای مونیه در داخل محوطه جریمه همراه شد و داور بعد از مشورت با داور پشت دروازه، یک ضربه پنالتی برای بارسا اعلام کرد.

 

مسی پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم اینکه کوین تراپ جهت ضربه را تشخیص داد، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

بارسا که حالا تنها یک گل با جبران نتیجه دیدار رفت فاصله داشت، حملاتش را از سر گرفت اما این پاریسی ها بودند که می توانستند در دقیقه 52 به گل برسند اما ضربه کاوانی به تیر برخورد کرد.

 

حملات بارسا ادامه پیدا کرد اما پاریسی ها که کاملا خطر را احساس کرده بودند، با فشردگی بیشتری از دروازه شان دفاع می کردند.

 

در حالی که آبی و اناری ها سخت به دنبال گل چهارم بودند، این پاری سن ژرمن بود که در دقیقه 62 به گل رسید.

 

روی یک ارسال به محوطه جریمه بارسا، ضربه سر کورزاوا توپ را در اختیار کاوانی قرار داد و او هم با یک ضربه والی تماشایی، کار را تمام کرد.

 

بازیکنان بارسا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بر شدت حملات شان افزودند اما دفاع فشرده و منسجم پاریسی ها، مانع از رسیدن آنها به گل می شد.

 

تلاش نافرجام بارسا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 88 این تیم به گل چهارم رسید. روی یک آزاد، نیمار با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و امیدهای بارسا را زنده کرد.

 

فشار حملات بارسا ادامه داشت و در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای مارکینیوس روی سوارز، یک ضربه پنالتی نصیب بارسا کرد و نیمار توانست حساب کار را 5-1 کند.

 

در ثانیه های پایانی تراشتگن هم جلو کشید تا بارسا با هر 11 بازیکنش روی دروازه پاری سن ژرمن فشار بیاورد و این در نهایت به گل ششم در دقیقه 90+5 منجر شد.

 

ارسال عالی نیمار را سرجی روبرتو در در مقابل دروازه قطع کرد تا گل ششم برای بارسا رقم بخورد و این تیم با برتری 6-1، به پیروزی برسد.