واکنش نماینده مجلس به اظهارات آیت الله جنتی درباره انتخابات شوراها

وی افزود: کاندیداهایی که وارد عرصه انتخاباتی شوراها می‌شوند باید گواهی عدم سوءپیشینه ارائه کنند و تایید صلاحیت آنها باید از سوی مراجع ذیربط باید اعلام شود و اینکه بخواهیم بگوییم نظارتی بر انتخابات شوراها نمی‌شود، حرفی بی‌ربطی است، اگر مورد خلاف قانونی از طرف کاندیداها دیده شود، مسلما با آن برخورد خواهد شد.

 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: جنس انتخابات شوراها متفاوت از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری است اما مجلس نظارت کافی و لازم بر برگزاری این انتخابات دارد.
 
نماینده مردم اردکان در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری از گزینه دیگری غیر از آقای روحانی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: شخصیت‌های اصولگرا اذعان دارند که رقیبی برای آقای "روحانی" در انتخابات پیش‌رو نیست؛ همانطور که آقای لاریجانی و باهنر به این موضوع اشاره کردند. اگر از جانب ما کاندیداهایی برای انتخابات شرکت کنند تاکنون گزینه ما آقای "روحانی" هستند.
 
وی با اشاره به نقاط  ضعف دولت روحانی تصریح  کرد: تیم تبلیغاتی دولت یازدهم نتوانسته است موانع و و چالش‌هایی که این دولت با آن روبرو بوده است را برای مردم تبیین کند.

 

تابش با اشاره به نقاط قوت دولت یازدهم خاطر نشان کرد: در عرصه اقتصادی کنترل تورم و کاهش نرخ آن از موارد محسوس بود، در عرصه دیپلماسی نیز با تلاش در اجرای برجام، تحریم‌ها و تهدیدها از سر کشور مرتفع شد که این بزرگترین دستاورد دولت بود.