مهمترین اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور در نخستین نشست هماهنگی ستادهای استانی و اقشاری جبهه مردمی که صبح امروز (دوشنبه 23 اسفند) برگزار شد، با اشاره به شرایط کنونی کشور و مشکلات اقتصادی، گفت: به لحاظ شرایطی که طی این مدت پیش آمده، یکی از آسیب‌های وارده به نظام این است که مردم نسبت به عملکرد نظام برای حل مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی بدبین شده‌اند.

حجت‌الاسلام رحیمیان ادامه داد: علت این بدبینی ناتوانی دولت در حل مشکلات اقتصادی و همچنین اشرافی‌گری مسئولان، حقوق‌های نجومی و مفاسد اقتصادی است.

وی با اشاره به مهمترین اهداف جبهه مردمی نیروهای انقلاب، اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف ما این است که این آسیب‌های به وجود آمده را بر طرف کرده و اعتماد مردم به نظام را بازگرداند.

وی با اشاره به ویژگی‌های این جبهه مردمی گفت: یک جبهه زمانی می‌تواند محبت مردم را جلب کند که علاوه بر اینکه کم هزینه است، در عین حال دارای بازدهی بالایی در حل مشکلات باشد.

وی ادامه داد: مسئله خدمت‌گذاری به مردم و اینکه همه ما خادم مردم هستیم، یکی از شعارهای اصلی ما در رقابت‌های انتخاباتی خواهد بود.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به عدم اعتماد به دشمن در پیشبرد اهداف نظام، تاکید کرد: موضوع دیگری که باید به آن توجه ویژه شود، عدم اعتماد به دشمن است، آن هم دشمنی که به تعبیر حضرت امام(ره) شیطان بزرگ است و در آیات متعددی از قرآن کریم درباره دشمنان آمده که مومنان باید مراقب این موضوع باشند که هیچ‌گاه راهی که انتخاب می‌کنند، مورد پسند دشمنان نباشد.