سرمربی استقلال خوزستان: لخویا روز سختی در اهواز خواهد داشت

سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با لخویای قطر اظهار کرد: به تیم بزرگ لخویای قطر برای حضور در اهواز خوش آمد می گویم. قطعا فردا بازی سختی برابر این تیم داریم. البته همه می دانند که ما در ماه های اخیر با مشکلات بی شماری دست و پنجه نرم کرده ایم ولی تیم ما به غیرت بازیکنان خود متکی است.

پورموسوی بیان کرد: قطعا فردا با کمک هواداران پروشور خود می توانیم لخویا را با شکست بدرقه کنیم هر چند تیم لخویا با داشتن امکانات عالی، تا بن دندان مسلح است ولی شک نکنید فردا روز سختی برای تیم در ورزشگاه الغدیر رقم می زنیم.

وی ادامه داد: با شناخت خوبی که از این تیم پیدا کرده ایم قصد داریم با کسب پیروزی در برابر تیم تیم قطری، عیدی خوبی به هواداران خود بدهیم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به اینکه در مدت اخیر با مشکلات فراوانی مواجه بوده ایم، تصریح کرد: با تمام این شرایط بازیکنان با تمرکز و تعصب در زمین حاضر می شوند. مطمئن باشید استقلال با تمام قلبش بازی می کند. اگر این تعصب نبود ما اکنون از دو بازی، ۶ امتیار کسب نمی کردیم.

پور موسوی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی و هر سه امتیاز این بازی از خود نشان خواهیم داد. لخویا خط هافبک و حمله قدرتمندی دارد و در ترکیب تیم خود ۲۰ بازیکن خارجی دارند. ضمن اینکه هدف ما در این بازی این است که اول گل دریافت نکنیم.

 استقلال خوزستان در سومین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار تیم لخویا قطر می‌رود. این مسابقه طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات AFC در آخرین سه‌شنبه سال ۹۵ در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار می شود.