خط و نشان بازیکن چلسی برای منچستریونایتد

ادن هازارد تاکنون قهرمانی در جام حذفی انگلیس را تجربه نکرده است. او به همراه تیمش امشب (دوشنبه) این فرصت را دارد تا با کنار زدن منچستریونایتد به نیمه نهایی برسد. او توانسته است قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، جام اتحادیه و لیگ اروپا را از زمان پیوستن به چلسی تجربه کند.

ادن هازارد به شبکه چلسی درباره جام حذفی گفت‌: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم. وقتی در تیم بزرگی مثل چلسی قرار دارید باید در تمام بازی‌ها به برد برسید. هدفمان رفتن به نیمه نهایی و بعد قهرمانی در جام حذفی است. از اکنون تا پایان فصل، تمام بازی‌ها سخت است چون همه تیم‌ها می‌خواهند تیمی را که در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است، شکست بدهند. برای این چالش بزرگ آماده هستیم و به حریفان احترام می‌گذاریم اما می‌خواهیم تمام بازی‌های‌مان را ببریم.

ستاره بلژیکی چلسی  ‌اضافه کرد: در مقطع حساسی از فصل قرار داریم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، باید هر چه که در توان داریم را نشان دهیم. تنها با کسب جام راحت خواهم شد. آفتاب در حال طلوع کردن است. زمستان به پایان رسیده است. بنابراین زمان خوبی برای بازیکنان است که به استمفوردبریج بروند و از شرایط لذت ببرند.

چلسی در بازی رفت لیگ برتر انگلیس توانست منچستریونایتد را چهار بر صفر شکست بدهد. یونایتدها بعد از آن شکست، دیگر باختی نداشتند و چلسی نیز از آن زمان تاکنون صدر جدول رده‌بندی را در اختیار دارد. بدون شک مصاف دو تیم در جام حذفی از جذابیت‌های زیادی برخوردار خواهد بود.