بازیکنی که برایش سخت است مقابل پرسپولیس بازی کند

رضا نورمحمدی در رابطه با برتری روز گذشته نفت آبادان مقابل استقلال خوزستان در بازی تدارکاتی اظهار داشت: شرایط نسبتا خوبی داریم و دیروز هم در یک بازی تدارکاتی توانستیم استقلال خوزستان را شکست دهیم. باید در ایام نوروز خودمان را آماده کنیم چون یک بازی حساس با پرسپولیس خواهیم داشت.

وی افزود: قطعا برابر پرسپولیس کار سختی در پیش داریم چون این تیم در بهترین دوران خود به سر می برد. پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما باید از این بازی امتیاز بگیریم چون نیاز به آن داریم. در جدول شرایطمان خیلی خوب نیست و باید به دنبال کسب امتیاز باشیم.

مدافع نفت آبادان درباره تقابلش با پرسپولیس تصریح کرد: این اولین بار است که بعد از جدایی از پرسپولیس قرار است روبروی این تیم بازی کنم. قطعا برای من سخت است اما به هر حال به تیم نفت تعهد دارم. خیلی از دوستان من در پرسپولیس هستند و همیشه برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که از برانکو ناراحت است یا خیر، گفت: چرا باید ناراحت باشم؟ با برانکو و هیچ کدام از بازیکنان مشکلی ندارم. 2 سال برانکو مربی من بود و همیشه احترام یکدیگر را داشتیم. مطمئن باشید که این فصل هم پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

وی درباره اینکه سال 95 برای او چطور بود، بیان داشت: شاید خیلی سال خوبی نبود. با پرسپولیس در روز اخر قهرمان نشدیم. سپس یک انتخاب اشتباه داشتم و به مشهد رفتم اما خدا را شکر که توانستم به نفت آبادان بیایم که تیم پرطرفداری است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مرد سال فوتبال ایران از نظر او کیست، اظهار داشت: به نظر من محسن مسلمان و مهدی طارمی بهترین های ایران در سال 95 بودند. من کنار این 2 بازیکن بازی کردم و می دانم که چقدر توانایی های آنها بالاست.