هیچ نماینده ای با طرح تروریستی اعلام کردن ارتش آمریکا مخالفت نخواهد کرد

گروه سیاسی- علاءالدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به درخواست رییس مجلس نمایندگان آمریکا در اجلاس سالانه لابی صهیونیستی آیپک مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی دولت ترامپ و تحمیل تحریم های غیرهسته‌ای بیشتر علیه ایران، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم اقدامی متقابل به مثل انجام خواهند داد و قطعا مجلس شورای اسلامی مصوبه ای در این زمینه خواهد داشت.

 

وی افزود: با توجه به انتشار خبر تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی دولت ترامپ، تعدادی از نمایندگان مجلس با هم  همفکری کرده تا طرحی در همین راستا و برای اقدام متقابل و جواب به آمریکائیها تهیه و در دستور کار مجلس قرار گیرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در اولین جلسه مجلس در سال جاری که سه شنبه سال آینده برگزار می شود، طرح مذکور تحویل هیئت رئیسه مجلس می شود تا در دستور کار نمایندگان قرار گیرد.

بروجردی با بیان اینکه طرح مذکور پس از تحویل به هیئت رئیسه مجلس طبق آئین نامه داخلی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارجاع خواهد شد ت بررسی شود، گفت: با توجه به جنایت ها و بد عهدیهای آمریکا علیه دولت وو ملت ایران، قطعا طرح تروریستی اعلام کردن ارتش آمریکا در مجلس شورای اسلامی با استقبال زیادی روبرو خواهد شد وو هیچ نماینده ای با آن مخالفت نمی کند.

وی اضافه کرد: جنایات آمریکا در کشورهای منطقه بر کسی پوشیده نیست اما تعجب این است که آنها سپاه پاسداران را  تروریست می خوانند.

به گفته رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در صورت عملی شدن طرح آمریکائیها، طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی احتمالا با قید دو فوریت تحویل مجلس خواهد شد تا جواب آمریکائیها در اولین فرصتت داده شود.

 

 

رییس مجلس نمایندگان آمریکا در اجلاس سالانه لابی صهیونیستی آیپک خواستار تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی دولت ترامپ و تحمیل تحریم های غیرهسته‌ای بیشتر علیه ایران شد