جودوکاران ایران رقبای خود را شناختند

این دوره از مسابقات جمعه ۱۱ فروردین ماه با حضور ۲۵۲ جودوکار از ۳۶ کشور به میزبانی گرجستان در تفلیس آغاز می شود. بر اساس برنامه اعلام شده در روز نخست این مسابقات جودوکاران اوزان ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم به میدان می روند. 

در وزن ٦٠-کیلوگرم بهزاد وحدانی دور نخست به نماینده ای از رژیم اشغالگرقدس برخورد کرد و از دور مسابقات حذف شد. در همین وزن محمد عباس نژاد ابتدا به دیدار «آماربلد» از مغولستان می رود و در صورت کسب پیروزی به مصاف نماینده قزاقستان می رود. 

در وزن ٦٦-کیلوگرم قاسم نوری زاده ابتدا باید با «اینویاتوف» از ازبکستان پیکار کند و در صورت کسب پیروزی با برنده دیدار اکراین و آذربایجان مبارزه می کند. در این وزن نام محمدعبیری هم در بین مسافران تفلیس از سوی فدراسیون اعلام شده بود، ولی در جدول مسابقات حضور نداشت. 

شنبه ۱۲ فروردین ماه در دومین روز این رقابتها محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم ابتدا «گیگانی» از گرجستان را پیش رو دارد و در صورت پیروزی با جودوکاری از ازبکستان پیکار می کند. در وزن ٨١- کیلوگرم تیم کشورمان دو نماینده دارد. سبحان رسولی دور نخست با «اوالینی» از گرجستان پیکار می کند و در صورت پیروزی جودوکاری از ازبکستان را پیش رو خواهد داشت. سعید ملایی دیگر نماینده ایران در این وزن با رنگینگ ١٣ جهان دور نخست استراحت دارد سپس به مصاف برنده گرجستان و ازبکستان می رود. 

یکشنبه ۱۳ فروردین ماه در روز پایانی چهار جودوکار سنگین وزن تیم کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت. حامد رشیدی در وزن ٩٠٠- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و دور دوم با برنده اسلواکی و آذربایجان مبارزه می کند. وحید نوری دیگر جودوکار کشورمان در این وزن «زاگاریوف» از گرجستان را پیش رو دارد و در صورت کسب پیروزی با جودوکار دیگری از کشورمیزبان پیکار می کند. 

رضا رضایی در وزن ١٠٠-کیلوگرم ابتدا به دیدار «سانبلیدزه» از گرجستان می رود و دور دوم نماینده ازبکستان را پیش رو خواهد داشت. جعفر پهلوانی هم در وزن ١٠٠+ کیلوگرم دور نخست به مصاف «بقادزه» از گرجستان می رود و در صورت کسب پیروزی به دیدار نماینده دیگری از کشور میزبان می رود.

تیم اعزامی کشورمان بعد از پایان این رقابتها در یک اردوی سه روزه شرکت می کند.