اظهارنظر مدافع صنعت نفت آبادان درباره باخت پرسپولیس

علی عبدالله‌زاده درباره پیروزی یک بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: بازی خوبی بود. در دقایق نخست، پرسپولیس روی دروازه ما فشار آورد، اما در ادامه ما خودمان را پیدا کردیم. به هر حال خوشحالم که توانستیم سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. پرسپولیسی‌ها بازیکنان ملی‌پوش زیادی در اختیار دارند که می‌توانیم به آنها حتی لقب تیم ملی را هم بدهیم.

وی با ابراز رضایت از عملکردش مقابل پرسپولیس و به ثمر رساندن تک گل نفت آبادان مقابل این تیم، گفت: خدا را شکر نتیجه زحمات بچه‌ها توسط من به ثمر نشست. همه بازیکنان ما هم‌قسم شده بودند که پرسپولیس را ببرند. من خوشحالم که یک گل سه امتیازی برای نفت آبادان به ثمر رساندم. این گل را به همه هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، تقدیم می‌کنم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان در مورد اعتراض باشگاه پرسپولیس به برگزاری این دیدار با حضور هواداران، خاطرنشان کرد: بهتر است به این موضوع دامن نزنم، اما فقط یک سؤال دارم. اگر پرسپولیس با پیروزی آبادان را ترک می‌کرد، مسئولان این تیم باز هم این صحبت‌ها را حرف‌ها را می‌زدند؟ آنها باخته‌اند و بهتر است دیگر بهانه نیاورند. مردم آبادان، مردم بسیار خونگرمی هستند که به هیچ‌کس هم توهین نمی‌کنند.

عبدالله زاده در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد با پیروزی مقابل پرسپولیس، بقای نفت آبادان در لیگ برتر قطعی شده است، تصریح کرد: خدا را شکر با بردی که به دست آوردیم، فاصله‌مان با قعر جدول بیشتر شد و حالا حاشیه امنیت خوبی داریم. مطمئن بودیم که به دسته یک سقوط نمی‌کنیم و با این پیروزی هم، مطمئن‌تر شدیم.