خانم بازیگر: کار تصویر نمی‌کنم چون پیشنهاد خوب نداشتم
فریده سپاه منصور بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون که به تازگی در نمایش پرمخاطب "ترن" در تئاتر شهر ایفای نقش کرد، در خصوص کم کاری خود در حوزه  تصویر گفت: نزدیک دو سال است که کار تصویر نمی‌کنم چون پیشنهاد خوب نداشتم اما چون تربیت شده‌ی تئاترم هیچ وقت تئاتر را رها نخواهم کرد.

وی ادامه داد: اگر حمایت دولت نباشد تئاتر نمی‌تواند روی پای خود بایستد. امروز استقبال خوبی از آثار صورت می‌گیرد و نمایش‌های مختلفی در حال اجراست که خوشبختانه مخاطب با هرسلیقه‌ای می‌تواند نمایش مورد نظرش را ببیند.

سپاه منصور هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر درباره‌ی محتوای نمایشنامه‌ها بیان کرد: اکنون همه نوع نمایشی با هر سلیقه‌ای در حال اجراست اما آنچه که بیشتر به چشم می‌خورد، نمایش‌هایی است که به مسائل روز جامعه می‌پردازند.

وی تصریح کرد: نویسنده‌ها خلاق‌تر شدند اما برخی از آنها از روی متن نمایشنامه نویس دیگری کار می‌کنند. به هرحال دست مخاطب برای انتخاب نمایش باز است و با هر سلیقه‌ای می‌تواند کار خوب ببیند.

سپاه منصور درباره حال وهوای این روزهای تئاتر اظهار داشت: تئاتر حالش بد نیست، اینطور که من اطرافم را می‌بینم به نظرم تئاتر عیادت کننده زیاد دارد اما در کل این هنر باید حمایت دولتی شود. در واقع همه جای دنیا شهرداری از تئاتر حمایت می‌کند اما اینجا برخی سالن‌هایی که وابسته به شهرداری بوده ۲۰ درصد از هزینه بلیط نمایش را از گروه‌های تئاتری می‌گیرد.