سکوت تاج در مقابل اعتراض های پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس و علی‌اکبر طاهری، سرپرست این باشگاه پس از شکست مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با انتشار بیانیه و انجام مصاحبه به شدت علیه فدراسیون فوتبال موضع گرفتند و از وجود اراده برای جلوگیری از قهرمانی سرخ‌پوشان صحبت کردند.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده و شنیده می‌شود حتی از این اتفاقات ناراحت هم نشده است. گفته می‌شود اگر یک بازیکن یا مربی چنین صحبت‌هایی را انجام می‌داد شاید تاج ناراحت می‌شد اما از آنجایی که طاهری، نفر اول باشگاه پرسپولیس چنین حر‌ف‌هایی را زده، رئیس فدراسیون فوتبال ترجیح داده از کنار این صحبت‌ها عبور کند.

البته تاج پیش از این اعلام کرده بود هر باشگاهی که به داوری‌ها یا مسائل دیگر معترض است و شکایتی از هر یک از کمیته‌های فدراسیون فوتبال دارد، می‌تواند شکایت خود را به صورت رسمی ارسال کند.

از سوی دیگر تاج و طاهری رابطه بسیار خوبی با هم دارند و بارها بر سر اختلافات برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش و جنجال‌های پیش آمده بر سر ملی‌پوشان پرسپولیس با یکدیگر جلسه گذاشته‌اند. البته شنیده می‌شود احتمال ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به صحبت‌های طاهری وجود دارد.