مدیرعامل ذوب آهن تکلیف احسان پهلوان با استقلال را روشن کرد

سعید آذری در مورد اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن 7 هفته است در لیگ برتر پیروز نشده و در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده، اظهار داشت: بر خلاف صحبت شما ما خیلی خوب نتیجه گرفته‌ایم. بنیادکار را در ازبکستان شکست دادیم و در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم باید پیروز می‌شدیم. روند تیمی ما در مجموع خوب است.

«ذوب‌آهن با 35 امتیاز در جدول رده‌بندی چهارم است و سپاهان با تفاضل گل کمتر در رتبه پنجم ایستاده است.» آذری در مورد اینکه آیا نگران از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیست، گفت: ما به هیچ عنوان نگران نیستیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. به کادر فنی، بازیکنان و هیئت مدیره باشگاه اعتماد و اعتقاد داریم و تا آخرین روز مبارزه می‌کنیم. از هیچ چیزی نمی‌ترسیم چون اگر می ترسیدیم، ورزشکار نمی‌شدیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه حسینی با وجود عدم پیروزی در هفته‌های اخیر، در نشست‌های خبری پس از بازی اعلام می‌کند از نتیجه راضی است، تصریح کرد: ما از آن شرایط بد نتیجه‌گیری خارج شده‌ایم و خوب هم بازی می‌کنیم. به همین دلیل فکر می‌کنم حسینی حرف درستی زده است.

آذری در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر تمرکز تیمش روی بازی‌های لیگ برتر است یا لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: ما روی هر دو مسابقات تمرکز کرده‌ایم. با تمام توان و پتانسیل خود هم در لیگ و هم در آسیا شرکت می‌کنیم.

وی درباره اینکه دوباره بحث جذب یکی از ستاره‌های ذوب‌آهن مطرح شده و این بار باشگاه استقلال خواستار جذب احسان پهلوان است، گفت: پهلوان 3 سال دیگر با ما قرارداد دارد و هیچ جا نمی‌رود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه آیا در نهایت موفق شدند حق رشد پیام صادقیان و حق انتقال محسن مسلمان را از پرسپولیس دریافت کنند یا خیر، تأکید کرد: پرسپولیس پول ما را نمی‌دهد. نه زور کمیته انضباطی به پرسپولیس می‌رسد و نه زور سازمان لیگ؛ به همین خاطر دیگر به هیچ تیمی، بازیکن نمی‌دهیم. اگر این اتفاق در مجامع بین‌المللی رخ می‌داد، نه تنها پول را می‌گرفتند، بلکه آن باشگاه به جریمه و دیرکرد هم محکوم می‌شد.

آذری در پاسخ به این سؤال که آیا با این وضعیت، دیگر مطالبات خود را پیگیری نخواهند کرد، گفت: چرا، ما پیگیری می‌کنیم. رأی هم صادر شده اما وقتی پرسپولیس می‌گوید پول نمی‌دهیم، چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ خودمان هم نمی‌دانیم چرا پول ما را نمی‌دهند.

وی درباره دیدار هفته بیست‌وششم تیمش مقابل صنعت نفت خاطرنشان کرد: صنعت نفت تیم با انگیزه‌ای است که پرسپولیس را هم برده و فیروز کریمی را بالای سر خود دارد که یک مربی فوتبال‌بلد است. بازی خیلی سختی در پیش داریم. امیدوارم در این بازی پیروزی شویم و روند خوب خود را ادامه دهیم.