کارگاه تولید قطعات کپسول خاموش‌کننده در آتش سوخت

 ساعت 00:32 بامداد امروز حریق در یک کارگاه تولید قطعات خاموش‌کننده دستی در خیابان دماوند به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های 19، 32 و 92 با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

اکبر شیرین‌سخن، افسر آماده منطقه 6 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد دو سوله مجاور هم به مساحت 200 مترمربع کاملاً شعله‌ور شده و شعله‌های آتش به اندازه‌ای بود که سقف ایرانیتی یکی از سوله‌ها به وسعت 120 مترمربع بر اثر حرارت فرو ریخته و هر لحظه نیز بر شدت آتش افزوده می‌شد.

وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در اطفای حریق خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان توانستند علاوه بر جلوگیری از گسترش آتش به کارگاه‌های تولیدی مجاور، حریق را کاملا خاموش کنند.

وی ادامه داد: در این کارگاه برخی از قطعات کپسول خاموش‌کننده آتش از جمله شیلنگ، اهرم شیر، درجه، شیرهای جعبه آتش‌نشانی (fire box) تولید می‌شد که در جریان این آتش‌سوزی علاوه بر سوختن مواد اولیه و قطعات تولید شده، تعدادی از ماشین‌آلات نیز در آتش سوخت.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ در این حادثه به کسی آسیب نرسید و تحقیقات درباره بررسی علت بروز این حادثه و میزان خسارات وارده توسط کارشناسان منطقه 6 عملیات آتش‌نشانی در دست انجام است.

انتهای پیام/