دلخوری قلعه نویی از مدیران باشگاه تراکتور؟

ایوب ذوالفقاری درباره دیدار این تیم مقابل صبا اظهار داشت: بازی سختی مقابل صبا در پیش داریم . این تیم به دنبال صعود در جدول است و به دنبال  گرفتن امتیاز اما ما هم دو هفته است که در تبریز به نتیجه مساوی رسیده ایم وبرای اینکه از کورس بیش از عقب نیفتیم محکوم به پیروزی هستیم. 

وی درباره جریمه 10درصدی بازیکنان تراکتورسازی تصریح کرد: مدیریت صلاح دانسته که بازیکنان تراکتورسازی شامل این جریمه شوند. البته این شامل شرایطی است اگر بتوانیم دوباره به رده دوم برسیم این جریمه از بین خواهد رفت.

سرپرست تیم تراکتورسازی درباره اخرین وضعیت حاتمی بیان داشت: قلعه نویی تصمیم گرفته بود که او مدتیدر اختیار باشگاه باشد اما در اوایل این هفته سرمربی تیم این بازیکن را در اختیار بدنساز قرار داد. حاتمی از امروز در تمرینات شرکت خواهد کرد.

ذوالفقاری درباره شایعه ناراحتی قلعه نویی از جریمه 10درصدی بازیکنان خاطرنشان کرد:من نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم و بهتر است از آقای قلعه نویی در این باره بپرسید. 

سرپرست تراکتور سازی درباره اینکه به نظرش چه تیمی نایب قهرمان لیگ خواهد شد تصریح کرد: فکر می کنم دیدار تیم های استقلال و تراکتور در هفته های آخر لیگ تکلیف نایب قهرمانی را مشخص می کند. آن بازی خیلی حساس است و با توجه به اینکه دو تیم رودرروی یکدیگر قرار دارند برنده آن بازی نایب قهرمان خواهد شد.

ذوالفقاری در پایان گفت: از هواداران تراکتور می خواهیم که روز پنجشنبه به ورزشگاه گسترش بروندو این تیم را تشویق کنند تا بتواند مقابل استقلال به موفقیت برسد.