برانکو برای دیدار برابر پیکان با خلا مواجه است

سرخپوشان فردا در حالی به مصاف پیکان خواهند رفت که با دو شکست در دیدارهای اخیر به این جدال به چشم بازگشت به روزهای موفقیت نگاه خواهند کرد. پیروزی برابر شاگردان مجید جلالی که برانکو ایوانکوویچ در جدال های اخیر خود برابر او ناکام بوده می تواند از نظر روحی و روانی پیش از دیدار برابر الریان قطر کمک بزرگی به آنها کند.

 

برانکو ایوانکوویچ در دیدار فردا مقابل پیکان، فرشاد احمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و رامین رضاییان نیز به طور کلی از لیست این تیم در جدال های پیش رو کنار گذاشته شده است تا در اولین دیدار با خلا در سمت راست مواجه شود.

 

با این شرایط به نظر می رسد برانکو ایوانکوویچ با انتخاب علیرضا بیرانوند در درون دروازه تیمش بار دیگر امیدوار باشد این دروازه بان به روزهای بدون دریافت گل در دروازه تیمش بازگردد. 

 

در خط دفاعی سیدجلال حسینی در کنار محمد انصاری رهبری این تیم را برعهده خواهد داشت و حسین ماهینی در سمت راست و محسن ربیع خواه در سمت چپ دفاعی حضور خواهند یافت.

 

کمال کامیابی نیا برای این دیدار انگیزه های زیادی دارد و مطمئنا اوج او می تواند پرسپولیس را به کسب نتیجه در این بازی بیش از پیش امیدوار کند. این بازیکن در جدال با پیکان نیز گزینه حضور در پست هافبک دفاعی خواهد بود و در کنار او صادق محرمی در سمت راست، سروش رفیعی در سمت چپ و محسن مسلمان راس لوزی خط میانی این تیم را شکل خواهند داد.

 

مهدی طارمی که در بازی برابر نفت آبادان بعد از هفته ها در گلزنی ناکام بود در این دیدار امیدوار است موفق شود از سد خط دفاعی پیکان عبور کرده و رحمان احمدی را ناکام کند تا شانس کسب عنوان آقای گلی را برای خود افزایش دهد. در کنار او وحید امیری نیز امیدوار به تکرار روزهای اوج خود در ترکیب پرسپولیس است تا عملکرد ضعیف خود در دیدار برابر نفت آبادان را جبران و شیرینی تولد خود را با گلزنی برابر پیکان دو چندان کند.

 

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، وحید امیری، محسن مسلمان و سروش رفیعی

 

 

دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان فردا در استادیوم آزادی و از ساعت 18:50 دقیقه برگزار خواهد شد.