دفاع مقابل تیم برانکو کار بدی نیست

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر با اشاره به حساسیت های این دیدار گفت: همه حساسیت ها، چه از طرف ما و چه از طرف پرسپولیس فکر می کنم فردا منجر به این موضوع شود که بازی باکیفیتی را شاهد باشیم و هوداران لذت ببرند. نگاه ما به این بازی امیدوارانه است و حس خوبی نسبت به این مسابقه داریم. بازیکنانم توانایی های بالایی دارند و فضای خوبی است که بتوانند این توانایی هایشان را اثبات کنند.

 

وی در مورد مصدومیت مرتضی آقاخان افزود: فکر می کنم این بازیکن از دو هفته دیگر بتواند با ما تمرین کند.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه فاصله بازی قبلی تا مسابقه با پرسپولیس کوتاه است اما انگیزه بازیکنانم و شور و شوق آنها، من را بسیار امیدوار کرد و من هم سعی کردم اطلاعات زیادی از حریف به بازیکنانم بدهم چرا که هرچه اطلاعات بیشتری به بازیکنانم بدهم آنها بهتر برنامه ها را در زمین پیاده می کنند.

 

جلالی در مورد شانس تیمش برای موفقیت در این مسابقه خاطرنشان کرد: شرایطی که ما داریم، من را برای موفقیت و پیروزی در این بازی امیدوار می کند و فکر می کنم شرایط برای پیروزی در بازی فردا مهیا است.

 

وی در مورد تقابل «گادوین منشا» با پرسپولیس گفت: همه اذعان کرده اند که منشا بازیکن خوبی است و من هم خوشحالم که یک بازیکن را از راه خوب و منطقی با ۱۱۰ هزار دلار به پیکان آوردیم و در راستای رسالت این بازیکن را جذب کرده ایم که باشگاه ما خواهان آن است. ما خارجی هایی را آوردیم که حتی قیمتشان از منشا پائین تر بود اما خود این بازیکن اراده اش قوی بود و فردا هم انگیزه مضاعفی برای تقابل با پرسپولیس دارد.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: شاید اگر منشا در تیم دیگری بود نمی توانست موفقیت کنونی اش را تکرار کند، چرا که تمام بازیکنان و تیم در این موفقیت سهیم هستند و ما هم سعی می کنیم برنامه را براساس خصوصیت بازیکن، طراحی کنیم و خود منشا هم با تلاشی که داشت و همچنین تلاش جمعی بازیکنان، راه خوبی را انتخاب کرد،   البته او هنوز قراردادش را تمدید نکرده است.

 

جلالی در مورد برنامه های پیکان گفت: ما پیکان را برای بقا در لیگ آماده کرده بودیم چرا که پیکان، تیم تازه لیگ برتری شده بود و سوابق این تیم در ۶  سال گذشته کمی نگران کننده به نظر می رسید.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: مجموعه ما تلاش کرده تا فضای آرامی را به وجود آورد و سطح ذهنی را ارتقاء دهد، ما در نیم فصل تقریباً بقاء در لیگ مان قطعی شد و پس از آن تلاش کردیم تا اهداف دیگری را طرح ریزی کنیم و با توجه به ظرفیتی که تا الان به آن رسیدیم می توانیم جزء تیم هایی باشیم که مدعی کسب سهمیه آسیایی است.

 

وی در مورد اینکه خیلی از تیم ها برای موفقیت مقابل پرسپولیس از سیستم دفاع، ضدحمله استفاده می کنند تصریح کرد: تیم های دیگر، کار بدی انجام نمی دهند. نقطه افتخار کار من زمانی است که تیم هایم با ارائه بازی خوب نتیجه می گیرند. خیلی از روزها بوده که تیم ما خوب بازی کرده و نتیجه لازم را نگرفته و بعضی از روزها هم تیم ما با وجود کسب نتیجه، بازی خوبی ارائه نکرده که این موضوع من را راضی نمی کند. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب به موفقیت برسیم.

 

جلالی در پایان در خصوص تمدید قرارداد با پیکان گفت: من و آقای شیعی حدود ۳ هفته پیش از عید یک جلسه خصوصی برگزار کردیم که در آن ایشان از من درخواست کرد که برنامه هایم را برای فصل آینده بدهم. من همین برنامه را آماده کردم، اما هنوز از من نخواستند که آن را بدهم و هروقت که از من خواستند این برنامه را ارائه می کنم.