میرسلیم: نمی‌خواهیم فرصت‌سوزی‌ها ۴ سال دیگر ادامه یابد

مصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عصر امروز در نشست انتخاباتی این حزب که در مجموعه شهدای مؤتلفه برگزار شد، اظهار داشت: نیروی سالم و شاداب در کشور ما می‌تواند این کشو را به جایگاه رفیعی که امام(ره) برای رسیدن به آن ما را تشویق کرد، برساند و ما وارثان امام(ره) هستیم و باید به توصیه‌های ایشان عمل کنیم.

میرسلیم با بیان اینکه جا برای یأس و ناامیدی نیست، ولی ظرفیت سعی و تلاش فراوان است، گفت: دست هر که را به انقلاب اعتقاد دارد از رهبری تبعیت می‌کند و به قانون احترام می‌گذارد، می‌فشاریم.

وی افزود: به عنوان شیفتگان قدرت وارد صحنه نمی‌شویم، بلکه برای خدمت کردن که متأسفانه در سال‌های گذشته نتوانسته به‌خوبی عرضه شود و معطل مانده است، به صحنه آمده‌ایم.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: ما با توکل به خدا وارد صحنه شدیم و نباید به سراغ بیگانگان برویم که در این صورت در قیامت شرمسار خواهیم شد و هر کس در جمهوری اسلامی به بیگانگان امید داشته باشد، به زمین می‌خورد.

میرسلیم با تأکید بر اینکه ما برون‌گرا هستیم و این یعنی مبادله فناوری می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اما این به معنی تبعیت نیست، چون ما از پیامبر اکرم(ص) تبعیت می‌کنیم نه از بیگانگان و افتخار ما این است که الگوی ما ائمه(ع) هستند.

وی ادامه داد: دشمنان ما اعتراض کردند که در بین بحران‌هایی که برای ما آفریدند، رهبر انقلاب به بهترین شکل ایران و منطقه را مدیریت کرده‌اند.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اظهار تأسف از اینکه فرصت‌ها در کشور از دست رفته است، افزود: دلمان نمی‌خواهد فرصت‌سوزی‌ها در چهار سال آینده نیز ادامه پیدا کند و کسی نباشد که به رهبری بگوید «لبیک، ما آمده‌ایم».

میرسلیم تأکید کرد: مؤتلفه به من گفت بیا و من آمدم، البته اعتقاد ما در مؤتلفه این نیست که یک نفر بیاید و نجات‌بخش باشد و ما با پرچم‌داری رهبر انقلاب می‌توانیم موفق باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه ابزار موفقیت، نیروی شاداب، معتقد، منظم، قانونمدار و با مدریت شایسته است، خاطرنشان کرد:‌ اگر می‌خواهیم آینده روشن باشد باید به دنبال پیاده‌سازی شایسته‌سالاری باشیم.