برانکو از پرسپولیس می رود؟

فدراسیون فوتبال الجزایر خواهان عقد قرارداد با سرمربی پرسپولیس شد.

سایت رژیونالنی با اعلام این خبر نوشت که فدراسیون فوتبال الجزایر تلاش خود برای به خدمت گرفتن برانکو ایوانکوویچ را آغاز کرده است.

جورج لیکنز،مربی معروف بلژیکی پس از ناکامی جنگجویان صحرا در رقابت های جام ملت های آفریقا در سال 2017،از سمت خود استعفا داده بود و پس از آن مقامات فدراسیون فوتبال الجزایر تلاش خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده بودند.

این در حالی است که در بهمن ماه 95،رسانه های الجزایری خبر داده بودند که  محمد رائورائوا، رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر با کارلوس کی‌روش برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال الجزایر به توافق رسیده است.اتفاقی که در نهایت عملیاتی نشد تا فدراسیون فوتبال الجزایر این بار به سراغ یک سرمربی خارجی شاغل دیگر در فوتبال ایران بیاید.

 

پرسپولیس

واکنش برانکو به پیشنهاد الجزایر

سرمربی تیم پرسپولیس در گفت و گو با رژیونالنی در این باره عنوان کرده است:پیشنهاد سرمربیگری الجزایر برای من افتخار است.ما مربیان همیشه در بازار نقل و انتقال هستیم و بسیار از تیم ها خواهان کار با ما هستند.

همه این ها در حالی است که قرارداد برانکو تا پایان فصل آینده با پرسپولیس ادامه دارد و به طور حتم هرگونه احتمال برای جدایی پروفسور از جمع سرخپوشان مورد علاقه هواداران پرسپولیس قرار نخواهد داشت.