گزارش نهایی پلاسکو آماده ارائه در صحن شورا

پرویز سروری گفت: پس از حادثه پلاسکو و تشکیل دو کمیته در شورای شهر تهران به منظور مشخص شدن زوایای این حادثه، بررسی های زیادی از سوی اعضا در این  رابطه صورت گرفت.

وی افزود: دو کمیته فنی و حقوقی در شورای شهر تشکیل و تمام زوایای حادثه از ابتدا تا پایان عملیات آواربرداری و اقدامات بعد از آن مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تمام گزارش فنی حادثه پلاسکو اظهارکرد: گزارش فنی حادثه پلاسکو با تلاش اعضای شورا اکنون به اتمام رسیده و تمام تلاش ما این است که گزارش حقوقی حادثه نیز تا ابتدای هفته آینده به اتمام رسد.

سروری از تشکیل کمیته اصلی در شورای اسلامی شهر تهران به منظور طرح مجدد یافته های اعضا در رابطه با حادثه پلاسکو خبرداد و تصریح کرد: مقرر شده تا روز شنبه کمیته اصلی متشکل از اعضایی که پیش از این انتخاب شده بودند تشکیل و پس از طرح تمام مسائل و نظارت مجدد، اطلاعات به دست آمده را تقدیم هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گزارش فنی و حقوقی حادثه پلاسکو در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران قرائت خواهد شد اذعان کرد: مقرر شده گزارش های فنی و حقوقی حادثه پلاسکو در صحن علنی شورای شهر قرائت تا شهروندان نیز از نتایج این گزارش ها مطلع شوند.