دولتی ها بجای حل مشکلات مردم سرگرم انتخابات شدند

گروه سیاسی- اکبر ترکی نماینده فریدن، چادگان و فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس در اول فروردین امسال گفت:  برای حل مشکلات به مدیران انقلابی، فعال و پر تحرک نیاز داریم و مشکلات موجود کشور به ناتوانی‌های برخی مدیران بر می گردد.

وی افزود: در طول 38 سال گذشته  هرگاه مدیران جهادی، انقلابی،مردمی و فعال و پر تحرک راس کار بودند، شاهد پیشرفت کارها بودیم. بعنوان مثال در طول هشت سال دفاع مقدم، نظام با پشتوانه همین مردم و مسئولین در مقابل ابرقدرتها و عراق متجاوز ایستاد و پیروز شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه وجود مشکلات در کشور ناشی از مدیریتهای ضعیف و مدیران بی‌حال، غیر انقلابی و غیر جهادی است، تصریح کرد: سوال این است اگر مدیران جهادی و انقلابی کار کنند و مدیریت آنها درست و کارشناسی شده باشد، آیا نمی توانیم مشکلات اقتصادی،رکود و بیکاری را حل و فصل کنیم؟.

ترکی گفت: چطور ملت در جنگ هشت ساله توانست در مقابل همه کشورها و دشمنان تا دندان مسلح بایستد اما در حال حاضر حاضر نمی توان معضل فقر، بیکاری، قاچاق  و... را حل کرد؟.

وی با بیان اینکه جواب این سوال این است که مسئولین اراده ای برای مقابله با این معضلات ندارند، تصریح کرد:  وقتی مسئولین رانت خواری کنند دیگر نباید انتظاری از آنها داشت و به دنبال حل این معضلات باشند.

نماینده فریدن، چادگان و فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی در همین راستا به بی اعتنایی وزیر راه و شهرسازی و مسئولین وزارتخانه به مسکن مهر اشاره کرد و گفت: وقتی عده ای از آقایان تمایل دارند تا مسکن مهر به سرانجام نرسد و مردم و مستضعفین از این طریق صاحب خانه نشوند، مشخص است اهدافی پشت پرده است و از جمله اینکه آقایان خود در پروژه ها و ساخت مسکن خارج از مسکن مهر، نقش داشته و می خواهند به اهداف و مسائل خود برسند.

ترکی اضافه کرد: همچنین وقتی می بینیم که بیش از 80 درصد کالای قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور می شود و برخی از کانتینرها هیچ بازرسی نمی شود، معلوم است که منفعت برخی از آقایان در میان است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم در 29 اردیبهشت امسال گفت: در حال حاضر رئیس جمهور، وزرا و دولتی ها مشغول انتخابات شدند و بجای رسیدگی به مشکلات مردم سرگرم کارهای خود هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: اگر دولت می خواست کاری برای مردم انجام دهد، تا کنون انجام می داد.