امید استقلالی ها در برابر گسترش فولاد کیست؟

محسن کریمی زننده اولین گل تیم استقلال در سال ۹۶ که با تک گل این بازیکن آبی پوشان نه تنها از سد فولاد گذشتند، بلکه از سد تراکتورسازی هم در جدول رده بندی عبور کردند و برای اولین بار در فصل جاری به رده دوم جدول رسیدند، چهره خاص و ویژه آبی پوشان در دیدار هفته بیست و ششم این تیم می‌باشد.

دیدار دو تیم در مرحله رفت لیگ برتر در حالی با تساوی دو - دو خاتمه یافت که ابتدا آبی پوشان با حساب دو بر صفر از حریف پیش افتاده بودند. دو گلی که یکی از آن مستقیم توسط محسن کریمی زده شد و دیگری روی حرکت انفرادی این بازیکن و ضربه وی به سمت دروازه تیم تبریزی و اشتباه مدافع میانی آنها تبدیل به یک گل به خودی شد تا آبی پوشان هر دو گل خود در این بازی را مدیون کریمی باشند.

اما این گل ها تنها حاصل بازی های کریمی مقابل گسترش فولاد نیست. این بازیکن در هر دو بازی فصل پانزدهم مقابل گسترش فولاد گل زنی کرده بود تا با زدن سه گل و پایه گذاری یک گل، بهترین عملکرد را در میان بازیکنان استقلال مقابل حریف این هفته این تیم داشته باشد.

ناگفته نماند محسن کریمی یکی از دو بازیکن استقلال است که برای این تیم در این فصل در سه جام (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) گل زنی کرده و با توجه به گل زنی وی در آخرین بازی آبی پوشان، استقلالی ها برای باز کردن دروازه حریف این هفته خود امید زیادی به ساق های او بسته اند.