۴ مصدوم در پی تصادف پژو ۴۰۵ با جک + عکس

ساعت 1:31 بامداد امروز برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در بزرگراه بعثت، حوالی چهارراه روغن‌نباتی به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 13 را به محل حادثه اعزام کرد.

رضا بابایی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزام شده به محل حادثه، درباره جزئیات این تصادف اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودرو سواری جک برخورد کرده و هر دو خودرو در وسط بزرگراه متوقف شده بودند.

وی با اشاره به مصدومیت چهار نفر از سرنشینان خودروها، خاطرنشان کرد: یکی از سرنشینان خودروی سواری جک در داخل اتاقک این وسیله نقلیه محبوس شده بود که نیروهای عملیاتی بی‌درنگ پس از قطع جریان برق هر دو خودرو و نصب علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی مرد بیست و یک ساله را از اتاقک خودرو جک خارج کرده و وی که از ناحیه کمر آسیب دیده بود را به همراه سه نفر مصدوم دیگر تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از انتقال هر دو خودرو به حاشیه امن بزرگراه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.