احتمال نامزدی"ایوانکا ترامپ" برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴

به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ "ایوانکا ترامپ"، دختر ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با برنامه "این صبح" شبکه سی‌بی‌اس اعلام کرد تصمیمی برای حضور در رقابتهای ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا ندارد.

وی در پاسخ به پرسش "گایل کینگ"، مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا پس از پایان دو دوره ریاست جمهوری پدرش، برای ریاست جمهوری اقدام می‌کند، گفت: نه، به هیچ وجه. سیاست یک کسب و کار دشوار است.

از زمان سوگند خوردن دونالد ترامپ در۲۰ ژانویه، ایوانکا ترامپ ۳۵ ساله حضور پررنگی در عرصه سیاست آمریکا داشته است. او دیدارهایی با سران خارجی مانند جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان داشته است و همین امر به برخی گمانه‌‌زنی‌ها مبنی بر اینکه دختر رئیس جمهور آمریکا قرار است در سیاست پا جای پای پدرش بگذارد و در انتخابات سال ۲۰۲۴ آمریکا شرکت کند، دامن زده است.

وی هفته گذشته اعلام کرد همانند همسرش "جارد کوشنر" به یکی از کارمندان کاخ سفید تبدیل شده و قرار است بدون دریافت دستمزد به فعالیت بپردازد. این در حالی است که اختصاص دفتر کار برای او در کاخ سفید بدون آنکه به استخدام دولت درآمده باشد، موجی از انتقادات را برانگیخته بود. او در بیانیه‌ای اعلام کرد: "من نگرانی‌های عده‌ای را راجع به نقش من به عنوان مشاور رئیس جمهور شنیدم و من از این پس کارمند بدون دستمزد کاخ سفید خواهم شد و مانند دیگر کارکنان فدرال، همه قوانین فدرال شامل حال من نیز خواهد شد. "

گفتنی است، "جارد کوشنر"، همسر ایوانکا ترامپ یکی از مشاوران و دستیاران مورد اعتماد دونالد ترامپ است.