بازیگری که هیچ وقت کاری را تکرار نمی کند
مهدی فخیم زاده بازیگر نقش نریمان خان در سریال تلویزیونی "علی البدل"  گفت: یکی از جذابیت‌های سریال "علی البدل" برای من این  بود که تاکنون چنین نقشی را ایفا نکرده بودم.
 
وی ادامه داد: به عنوان یک هنرپیشه بخصوص بسیار علاقمند هستم که هیچ وقت کاری را تکرار نکنم به این معنا که روی این موضوع تعمد دارم.
 
بازیگر سریال "علی البدل" همچنین تصریح کرد: در سال های قبل هم پیش آمده بود که وقتی نقشی را مانند یک نقش یک فرد عقب مانده که آن را در سریال "مسافران  مهتاب" ایفا کردم، درخواست های بسیاری برای ایفای دوباره چنین نقشی در دیگر آثار داشتم اما هیچ گاه زیر بار ایفای نقش تکراری نرفته ام.
 
وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: همیشه دوست دارم در عرصه بازیگری کارهای متفاوتی انجام دهم و فعالیت هایم شبیه به هم نباشد البته در زمینه کارگردانی، گاهی ضرورت هایی ایجاد می شود که ممکن است فرد در یک ژانر بیش از یک مرتبه حضور پیدا کند.
 
کارگردان اثر تاریخی و ارزشمند ولایت عشق" توضیح داد: تجربه های جدید در عرصه بازیگری همیشه برایم جذاب است و سریال "علی البدل" هم برایم تجربه ای جدید بود و به همین دلیل مانند کودکی که به تازگی می خواهد فیلم بازی کند، آغاز و سپس پیش رفتن در مسیر نقش جلوی دوربین برایم دلهره آور بود.
 
وی یادآور شد: نمی توانم بگویم در آینده چه می شود اما همه چیز به موارد مختلفی بستگی دارد. من هنرپیشه چندان  حرفه ای نیستم واینکه دائما جلوی دوربین قرار بگیرم را نمی پذیرم .
 
فخیم زاده افزود: در ماه های قبل چندین فیلمنامه برایم ارسال شده بود که آن ها را نپذیرفتم وبا توجه به اینکه هم اکنون فرصت نوشتن و کارگردانی را دارم، در زمینه بازی و بازیگری به شکل سختگیرانه تری فعالیت می کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر در آینده نقشی به من پیشنهاد شود که احساس کنم از عهده ایفای آن بر می آیم و اگر نقشی باشد که بتوانم پاسخگوی آن باشم، ممکن است آن را بپذیرم البته این امکان وجود دارد که این اتفاق هرگز رخ ندهد.
 
گفتنی است مهدی فخیم زاده در سریال نوروزی "علی البدل" به کارگردانی سیروس مقدم در کنار هنرمندانی همچون مهدی هاشمی، هادی کاظمی، محسن تنابنده، هومن حاجی عبدالهی ، حسین محب اهری، عزت اله رمضانی فر و بهرام افشاری به ایفای نقش پرداخت.