خوردبین: برای رضاییان کاری از دست من برنمی آید

محمود خوردبین درباره نتایج درخشان پرسپولیس در لیگ برتر و احتمال قهرمانی زودتر از موعد این تیم اظهار داشت: «این حاصل اتحاد و یکدلی بود که در کل مجموعه پرسپولیس وجود داشت و با حمایت بسیار خوبی که تماشاگران داشتند به نتیجه نشست. ما مزد برتری که از همان اول داشتیم را گرفتیم و خوشبختانه با پیروزی برابر پیکان آماده برگزاری هر چه زودتر جشن قهرمانی هستیم.»

وی در خصوص فاصله زیاد تیم‌های استقلال و تراکتورسازی با پرسپولیس گفت: «حرفی در مورد تیم‌های دیگر ندارم. ما به نام هیچ حریفی توجه نداشتیم و از همان ابتدا سعی کردیم که به صدرجدول برسیم و بعد از آن هم به‌دنبال این بودیم که فاصله‌مان را با رقبا بیشتر کنیم. خوشبختانه فاصله لازم را با تیم‌های دیگر ایجاد کرده‌ایم و به زودی قهرمان خواهیم شد. مهم زحمات بازیکنان و کادرفنی تیم بود که ارزش‌های تیم را نشان داد و باعث درخشش دوباره نام پرسپولیس در فوتبال ایران شد.»

سرپرست تیم پرسپولیس درباره نتایج نه‌چندان جالب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و پایین آمدن شانس صعود این تیم به دور بعدی مسابقات بیان داشت: «نباید با یک شکست همه چیز را تمام شده دانست. پرسپولیس شایستگی‌های خود را در رقابت‌های این فصل نشان داده و هنوز سه بازی باقیمانده که با کسب 9 امتیاز آن به صدر جدول هم می‌توان رسید. امیدوارم روز دوشنبه با حضور پرشور هواداران به برتری برابر الریان برسیم و بعد از آن تلاش کنیم تا به صدرجدول رقابت‌ها نیز صعود کنیم.»

او در مورد تمدید قرارداد مهدی طارمی و چند بازیکن تاثیرگذار دیگر تیم عنوان کرد: «مسئولان باشگاه شاکله اصلی تیم را با درخواست برانکو حفظ می‌کنند و تلاش می‌شود تا همه بازیکنان موثر تیم جدا نشوند.»

خوردبین درباره جدایی رامین رضاییان نیز بیان کرد: «من جزو کسانی بودم که تمایل داشتم تا رضاییان در تیم بماند اما تصمیم گیرنده اصلی در خصوص مسائل فنی سرمربی تیم است. رضاییان نتوانست خواسته‌‌های برانکو را را تامین کند و برای همین از پرسپولیس جدا می‌شود. کاری هم از دست من بر نمی‌آید.»

وی درباره مشکلات مالی که بازیکنان را به دردسر می‌اندازد، گفت: «خوشبختانه با حمایت‌های اسپانسر باشگاه و کمک‌های نقدی که هواداران داشتند، پرسپولیس مشکل مالی ندارد و بازیکنان و دیگر اعضای تیم نگرانی در این رابطه ندارند.»