حضور پرسپولیسی ها در اکران خصوصی یک فیلم و درخواست یک بازیگر

در این مراسم محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به همراه سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، سروش رفیعی، علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی و رضا کرملاچعب در اکران خصوصی فیلم «خوب، بد، جلف» به نفع بیماران اوتیسم که به همت باشگاه پرسپولیس برگزار شد، شرکت کردند.

محمودرضا غدیریان، مجری توانمند کشور آغازگر برنامه بود و در ادامه با دعوت از بازیکنان پرسپولیس و محراب قاسمخانی و شقایق دهقان از آنها خواست برای تماشاچیان صحبت کنند.

صحبت‌های محمود خوردبین باعث ایجاد شور و هیجان وتشویق حضار شد و همچنین شقایق دهقان از بازیکنان پرسپولیس خواست تا انتهای فیلم حضور داشته باشند و بازی همسرش محراب قاسمخانی را تماشا کنند.

در حاشیه مراسم

* پس از صحبت‌های هنرمندان و بازیکنان، عکسی به یادگار گرفته شد.

* توسط حامد طاها یک قطعه از آهنگ قهرمانی پرسپولیس قبل از آغاز فیلم اجرا شد.

* فیلم «خوب، بد، جلف» برای پرسپولیسی‌ها بسیار جذاب بود و نقش‌آفرینی پژمان جمشیدی و استفاده از دیالوگ‌های طنزآمیز او باعث خنده بازیکنان شده بود.

* پس از پایان فیلم بازیکنان و هنرمندان برای پذیرایی به سالن VIP رفتند که در این لحظه صحبت‌های جالبی میان آنها رد و بدل شد. محراب قاسمخانی خطاب به بازیکنان گفت: دمتون گرم، امسال گل کاشتید. ان‌شاءا... در بازی با ماشین‌سازی دور افتخار را می‌زنیم و هفته بعد در تهران جشن قهرمانی می‌گیریم.

* بازیکنان پرسپولیس هم قاسمخانی را برای جشن قهرمانی دعوت کردند و از وی خواستند حتماً در جشن قهرمانی کنار سرخپوشان حاضر باشد.

* این مراسم در راستای اهداف انجمن اوتیسم ایران برای تجهیز و خدمات‌رسانی بهتر به کودکان اوتیسم و خانواده‌هایشان برگزار شد و تمامی عواید حاصل از بلیت‌فروشی به هزینه‌های درمانی و خدماتی بیماران اوتیسم تعلق گرفت.