راز استیلی

سرویس ورزشی افکار نیوز - آرزوی هواداران پرسپولیس برای دیدن یک بازی زیبا و تاکتیکی و بردن با اقتدار در یک بازی به آرزوی محالی در این فصل تبدیل شده است.

به گزارش سرویس ورزشی افکار نیوز، متاسفانه چند وقتی است که جو خوبی در باشگاه پرسپولیس حاکم نیست، دل هوا داران خوش بود که کاشانی رفته، پس اوضاع تیم شاید درست شود. ولی از همان ابتدا با سرازیر شدن سیاسیون به پرسپولیس انگار قرارنبود پرسپولیس تغییر کند.

جالب این جاست بازیکنان مورد قبول مربیان قبلی را از تیم بیرون کردند. سپس کسانی جذب پرسپولیس شدند که مربیان قبلی حتی با حضورشان موافق نبودند.

پرسپولیس روزگار خوشی را پشت سر نمی گذارد، تیم پرسپولیس فقط متکی به علی کریمی شده است و روزی که کریمی در میدان نباشد، بی شک روز شکست پرسپولیس می شود. تازه روزی هم که جادوگر در میدان باشد، هیچ تضمینی برای پیروزی وجود ندارد، چون مربی توان استفاده صحیح از جادوگر و سایر ستاره های پرسپولیس را ندارد. غلامرضا رضایی در تیم ملی در حد یک ستاره می درخشد، اما در پرسپولیس یک بازیکن معمولی است.

این ها همه یک دلیل دارد و آن هم این است که استیلی توان سکان داری این تیم را نداشته و ندارد.

نکته قابل تامل این است که چرا استیلی که فصل پیش نتایج ضعیفی را در استیل آذین آورده بود یک مرتبه از تیمی مثل پرسپولیس سر در آورد؟

او اما زمانی از که دربازی پرسپولیس و نفت وقتی سرش را دزدید تا بطری آبی که از جایگاه تیم پرتاب شده بود، به سرش نخورد، به خوبی می دانست که کار در پرسپولیس برایش به پایان رسیده است.

هنوز جایگزینی برایش مشخص نشدمسئولان باشگاه حضور گزینه داخلی را به کلی منتفی می دانند. اگر قرار بر استخدام مربی خارجی باشد، اسمی سرشناس باید راهی تهران شود.

مسئولان باشگاه پیروزی در حالی به استیلی فرصتی دیگر داده اند که به نظر می رسد مساله برکناری او بیش از هر زمان دیگری جدی است و نکته ای که ذهن هیات مدیره پیروزی را به خود مشغول کرده، فردی است که بتواند در جایگاه حمید استیلی قرار گیرد و تیم را از بحرانی که در آن گرفتار شده است، نجات دهد.

البته گفتنی است که با حضور سرمربی بزرگ در آینده حوزه اختیارات پروین کاهش می یابد و سلطان دوباره به جایگاه مدیریتی بر می گردد و شاید این موضوع مساله را کمی دشوار کند واقعا چه کسی به پرسپولیس می آید ؟