سرپرست نفت تهران از حضور طلبکاران این تیم در تمرین خبر داد

محسن خلیلی  در رابطه با شکست نفت تهران و مشکلات به وجود آمده برای این تیم اظهار داشت: متاسفانه شرایط ایده آلی حاکم بر تیم نفت نیست و چند وقتی است که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنیم. هفته گذشته مشکلات خیلی بیشتر شد و هزینه های تیم را بیشتر من و علی دایی پرداخت می کنیم. من به مسئولان باشگاه گفتم که من وظیفه ام نیست که هزینه تیم را بدهم و شما هم باید کمک کنید.

وی افزود: متاسفانه پاسخی دریافت نکردیم و علی دایی هم با بازیکنان صحبت کرد و گفت که مبلغی به ما برای اجاره اتوبوس پرداخت نشده است. در همین راستا بازیکنان با اتومبیل شخصی و تاکسی خودشان را به ورزشگاه رساندند.

سرپرست نفت تهران تصریح کرد: شدیدا نگران بودیم که تمامی بازیکنان سالم به ورزشگاه برسند. هر بازیکنی که دیر می کرد، با او تماس می گرفتیم تا مبادا برای بازیکنان اتفاقی رخ داده باشد و استرس زیادی کشیدیم.

خلیلی در ادامه بیان داشت: هنوز یک ماه دیگر از مسابقات باقی مانده است. 4 هفته از لیگ برتر باقی مانده و یک بازی مهم در فینال جام حذفی در پیش داریم که خیلی از تیم های ایران آرزو داشتند در جایگاه تیم نفت باشند. نباید این تیم رها شود و روزهای حساسی در پیش است.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف نفت برای سفر به شهرستان ها در ادامه لیگ چه می  شود، گفت: فعلا این موضوع مشخص نیست و من هم به مسئولان باشگاه اطلاع دادم که باید 2 هفته دیگر به تبریز برویم. هنوز بلیتی تهیه نشده و در تمرین هم هیچ گونه امکاناتی نیست. نمی دانم این ماجرا تا کجا ادامه پیدا می کند و فشار زیادی روی بازیکنان و کادرفنی است. بیشتر از همه علی دایی فشار تحمل می کند و به همین دلیل نمی تواند تمرکز لازم را داشته باشد.

وی افزود: این مشکلات اعصاب دایی را به هم ریخته و اخیرا طلبکاران نیز در تمرین حاضر می شوند. روز قبل از بازی از رستورانی که از باشگاه نفت طلبکار است، در تمرین حاضر شدند و نزدیک بود با بازیکنان درگیر شوند که ما پادرمیانی کردیم.

سرپرست نفت تهران در پایان خاطرنشان کرد: علی رغم تمام مشکلات کادرفنی لیاقت خودش را و بازیکنان کیفیت بالای خود را نشان دادند. بهترین پاسور لیگ و یکی از بهترین گلزنان لیگ از تیم ماست. این مسائل نشان دهنده این است که اگر مشکلات مالی نداشتیم، نفت الان جزو 3 تیم اول لیگ بود. حتی شاید هم مدعی قهرمانی بودیم.