حاشیه های قبل از بازی تراکتور و استقلال

دیدار تراکتورسازی - استقلال از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.



*با آغاز بلیت فروشی، هواداران توانستند وارد ورزشگاه شوند. بلیت‌ها به صورت الکترونیکی است و تعداد هواداران تراکتورسازی که در ورزشگاه حضور دارند حدود 2 هزار نفر است.



*یکی از هواداران تیم استقلال با حرکات دست خود، هواداران حاضر در ورزشگاه را تحریک کرد و همین موضوع باعث آغاز فحاشی در ورزشگاه شد. حدود 20 نفر از هواداران استقلال در ورزشگاه حضور دارند. آنها برای لحظاتی استقلال را تشویق کردند و با واکنش هواداران تراکتورسازی مواجه شدند.

 

*هواداران استقلال در دورترین نقطه ممکن نسبت به هواداران تراکتورسازی جا داده شدند. همچنین درِ مخصوصی برای ورود آنها به ورزشگاه در نظر گرفته شده است. در راهروهای ورزشگاه نیز بین هواداران تراکتورسازی و استقلال با داربست موانعی ایجاد شده است.



*در پارکینگ ورزشگاه، خودروهایی با پلاک شهرستان‌های اطراف تبریز به چشم می‌خورد. هوادارانی از شهر ارومیه هم برای تماشای این دیدار خودشان را به ورزشگاه رسانده‌اند.



*اکثر هواداران تراکتورسازی به خاطر ادای احترام به درگذشتگان حادثه سیل، لباس مشکی پوشیده‌اند.



*هواداران تراکتورسازی شروع به فحاشی علیه مهدی رحمتی، دروازه بان تیم استقلال کردند. پس از اینکه جو برای لحظاتی آرام شد، این بار شعارهای تندی علیه استقلالی‌های حاضر در ورزشگاه سر دادند. در واکنش به این مسئله، هواداران تیم استقلال هم مرحوم منصور پورحیدری را تشویق کردند و او را پدر استقلال دانستند.



*هواداران تیم تراکتورسازی با شعارهایی یاد و خاطره درگذشتگان سیل را گرامی داشتند. در این زمان، هواداران استقلال نیز با آنها همدردی اما بار دیگر هواداران با شعارهایی تند، آنها را تهدید کردند.



*هواداران تیم استقلال در اقدامی جالب، به زبان ترکی تیمشان را تشویق کردند. آنها می‌گویند که از اردبیل به تبریز آمده‌اند.



*سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ وارد ورزشگاه شد و از طرح زمین چمن جدید ورزشگاه تبریز دیدن کرد. او از برخی تابلوهای تبلیغات محیطی که در پشت دروازه ها قرار گرفتند نیز انتقاد کرد و گفت که این کارها سطح لیگ ما را پایین می‌آورد.



*رئیس کانون هواداران تیم تراکتورسازی با رفتن به میان هواداران استقلال، برای لحظاتی با آنها به گفت وگو پرداخت.