خاص‌ترین لحظه‌ی سروش رفیعی در پرسپولیس/عکس

سروش رفیعی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتورسازی شده بود، در ادامه در نیم فصل با دریافت کارت پایان خدمت خود تصمیم به حضور در جمع سرخپوشان تهرانی گرفت تا جام قهرمانی را از آن خود کند.


شماره هفت سرخپوشان که توانست ادعای خود مبنی بر پاک کردن باور طلسم این شماره در پرسپولیس را با ارائه‌ی بازی‌های درخشان در ترکیب این تیم اثبات کند، در پایان بازی برابر پدیده مشهد که منتهی به جشن قهرمانی این تیم بود اینگونه با پروازی زیبا شادی خود را به نمایش گذاشت. سروش در جدال برابر پدیده نیز یک بار شانس باز کردن دروازه حریف را داشت و یک پاس گل نیز به نام خود کرد.

 


سروش رفیعی که در غیاب محسن مسلمان به عنوان تنها بازیساز این تیم در ترکیب حضور داشت، بدون استرس و تداخل وظیفه توانست عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد و در نهایت یکی از برترین روزهای خود را پشت سر گذاشت. او که با قراردادی شش ماهه در جمع پرسپولیس حضور یافته بود با توجه به محرومیت از جدال برابر الهلال دیدار آتی این تیم در لیگ قهرمانان را از دست داده و تنها در دو دیدار بعدی در لیگ برتر و جدال پایانی برابر الوحده امارات در جمع این تیم خواهد بود. البته در صورت صعود احتمالی سرخپوشان او دو جدال دیگر در جمع این تیم حضور خواهد داشت و بعد از آن باید مهمترین تصمیم خود را در ارتباط با ادامه همکاری با پرسپولیس و در اختیار داشتن شماره هفت بگیرد. باید دید او در جمع این تیم باقی خواهد ماند یا برای رویایی اعجاب‌انگیزتر راهی اروپا می‌شود.