زریبافان: کلیه ستادهای من در جهت حمایت از رئیسی فعالیت خواهند کرد

مسعود زریبافان، نامزد تایید صلاحیت نشده انتخابات ریاست جمهوری، پس از اعلام احراز صلاحیت های شش نامزد نهایی از سوی شورای نگهبان، پیامی را در جهت تقدیر و تشکر از آن شورا صادر کرده است.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسمه‌تعالی

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات صادقانه و خالصانه حضرات آیات فقهای محترم و حقوقدانان گرامی شورای نگهبان قانون اساسی که با دقت و رعایت تقوای الهی مسئولیت خطیر احراز صلاحیت کاندیداهای دوره دوازدهم ریاست جمهوری را به سرانجام رساندند، اعلام و از اینکه تکلیف سنگینی را که اقشار مختلف مردم شریف ایران به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر دوش اینجانب نهاده بودند، حسب مسئولیت خود برداشتند، سپاسگزارم.  

خداوند منان را شاکرم که توفیق خدمت به نظام جمهوری اسلامی را به اینجانب در عرصه‌های گوناگون عنایت نموده و به لطف الهی تا آخرین نفس نیز خدمتگزار انقلاب، امام مسلمین و مردم بزرگوار کشور و خانواده معزز شهدا و ایثارگران خواهم بود.

ضمناً از تمامی گروه‌ها و تشکل‌ها به ویژه اعضای جمعیت یاران انقلاب اسلامی و خواهران و برادرانی که اعتماد نموده و در جهت کمک به اینجانب، تلاش خالصانه و بدون انتظاری داشته‌اند، تشکر و برای آنها از خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون خواهانم.  

لازم به ذکر است کلیه ستادها و تشکیلات منسجم شکل گرفته در تهران و استان‌ها در جهت حمایت از حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی قرار خواهد گرفت.

من الله التوفیق و علیه التکلان

مسعود زریبافان

۹۶/۱/۳۱