ملی پوش استقلال رفتنی شد

گفته می‌شود که به دلیل انتقادات غیرمنتظره وریا غفوری از سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال، باشگاه قصد تمدید قرارداد او را ندارد و در پایان فصل غفوری از استقلال جدا خواهد شد. اما به نظر می‌رسد انتقاد از مدیرعامل استقلال، فقط بهانه‌ای برای نخواستن این مدافع ملی‌پوش است. در واقع آن چه که باعث شده تا احتمال جدایی وریا از استقلال قوت بگیرد، مصدومیت‌های متوالی و طولانی مدت او در این فصل است.

غفوری این فصل در دو مقطع مصدوم شد. او یک بار در هفته دهم آسیب دید و تا پایان نیم‌فصل نتوانست برای استقلال بازی کند. دومین مصدومیت او قبل از دربی بود و غفوری از هفته بیست و یکم تا امروز فقط 2 بار به طور کامل برای استقلال بازی کرده است. او دیروز در برابر تراکتورسازی هم در دقیقه 82 به میدان رفت! جالب این که وریا در این مدت برای تیم ملی هم 2 بازی کامل مقابل قطر و چین انجام داده و با مصدومیت به اردوی تیم استقلال بازگشته است.

همین مصدومیت‌های طولانی مدت و غیبت‌های بیش از حد او در بازی های این فصل استقلال باعث شده تا منصوریان امیدی به او برای فصل آینده نداشته باشد. شنیده شده منصوریان حتی جانشین غفوری را هم برای فصل بعد انتخاب کرده و او کسی نیست جز مهدی شیری که دو فصل در نفت زیر نظر منصوریان بازی کرد و در این فصل هم مدافع راست تیم پیکان بود. با توجه به شناختی که منصوریان از شیری دارد به نظر می‌رسد این انتقال بعد از پایان فصل انجام خواهد شد و با جدایی غفوری، مهدی شیری مدافع راست فصل بعد آبی‌ها خواهد بود.