اصرار فرنگی کار جنجالی بر رفتارهای عجیب و غریب

در حالیکه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با پادرمیانی علی اشکانی سرمربی تیم ملی با دعوت مجدد سعید عبدولی موافقت کرد و او را یکی از گزینه های حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا خواند، عبدولی باز هم به اردو نرفت تا دوباره همه را از رفتارش متعجب کند.

غیبت دوباره عبدولی از حضور در اردوی تیم ملی در حالی رخ داد که او به تازگی با برخی از اعضای شورای فنی هم تلفنی تماس داشته و اعلام کرده بود همچنان برای حضور در تیم ملی و تمکین به قوانین کادر فنی، جدی است، اما امروز هم خبری از او در اردو نشد تا نشان دهد همچنان درگیر تفکرات عجیب و غریب خود است.

عبدولی به تازگی با توجه به طرح سیدبندی اتحادیه جهانی و با موافقت شورای فنی و همچنین برای کسب امتیاز لازم در سیدبندی به ترکیب اولیه تیم ملی اضافه شده بود. البته شورای فنی همان زمان اعلام کرد اگر عبدولی تا زمان رقابت های قهرمانی آسیا به شرایط مناسب برسد در این مسابقات شرکت می کند و در غیر این صورت پژمان پشتام جایگزین او خواهد شد.

پیش از این گفته شده بود عبدولی جهت حضور در اردوی تیم ملی، برای کادر فنی شرط گذاشته که البته این مساله در شورای فنی مطرح و همه چیز شایعه اعلام شد، اما رفتار اخیر او ثابت کرد این فرنگی‌کار یاغی همچنان بر خواسته‌های شخصی و شروط خود پافشاری می کند.

عبدولی به رغم برخورداری از عناوین ارزشمند جهانی و المپیک، سالهاست درگیر حواشی اینچنینی بوده و رفتار عجیب و گاها غیر منطقی او همواره جزو دغدغه‌های اصلی سرمربیان ادوار مختلف تیم ملی بوده است.