نقش ناجا در انتخابات از زبان رییس دفتر مقام معظم رهبری

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا اظهار کرد: حضور در این جمع را توفیق می دانم به خصوص اینکه برگزاری این جلسه با ماه مبارک رجب، ماه دعا ، نیایش و تقرب به خداوند تبارک و تعالی تقارن دارد.

وی در ادامه با تسلیت شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع) و امام موسی کاظم (ع) افزود: مظلومیت ایشان در نوع خود بی نظیر است ، ایشان به مدت طولانی در زندان گرفتار بودند و مظلومانه به شهادت رسیدند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با خواندن فرازهای از زیارت نامه و صحیفه امام موسی کاظم (ع) ادامه داد: ماه رجب رو به پایان است و پیامبر فرمودند: رجب؛ ماه خدا و ماه توبه و استغفار، شعبان ماه من و رمضان ماه بندگان خدا است .

وی با بیان اینکه ماه رجب به عنوان یکی از چهار ماه حرام محسوب می شود ، افزود: می بینیم که عده ای به نام خادمان الحرمین در واقع خائن الحرمین هستند و شاهدیم که چه جنایت هایی در یمن و سوریه مرتکب می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی ادامه داد: شاهد جنایت های یک عده نفهم و متعصب به نام داعش و سکوت مدعیان حقوق بشر هستیم و خداوند را قسم می دهیم که ریشه اینها را نابود کند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به مأموریت های خطیر نیروی انتظامی ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز ناجا تنوع مأموریتی و گستردگی آن در نقاط مختلف کشور است و در جای جای نقاط کشور از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب با اقوام و زبان های مختلف در کنار مردم و گره گشای مشکلات مردم است.

وی خطاب به فرماندهان و کارکنان ناجا ادامه داد : این مسئولیت شما، ذخیره آخرتتان است و نباید آن را ارزان فروخت چرا که خداوند به شما لطف کرده و شما را در این مسیر قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی ادامه داد: از محرومیت ها و سختی کار ناجا خبر داریم اما کارکنان نیروی انتظامی با وجود مشکلات به سختی کار می کنند و خانواده آنها در اجر و ثواب کارهایشان شریک هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره از ناجا به نیکی و خوبی یاد می کنند، افزود: معظم له قدر شما و خدمتگزاران به مردم را می دانند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان کرد: نقش ناجا در امنیت و سلامت انتخابات بسیار مهم است ، سلامت ، نشاط و مشارکت حداکثر مردم در انتخابات همواره مدنظر مقام معظم رهبری است.

وی تأکید کرد: همواره مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم تأکید دارند و ایشان بارها فرموده اند «اگر کسی بخواهد در مقابل آراء مردم بایستد بنده مقابل او می ایستم»؛ وقتی مردم کسی را انتخاب می کنند، رئیس جمهور شرعی و قانونی شدند و حضرت آقا وی را تأیید کردند، رئیس جمهور این کشور است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به فتنه سال ۸۸ ، افزود: در سال ۸۸ دیدیم که عده ای چه کردند، پرچم و مسجد آتش زدند، به عکس امام راحل جسارت کردند و... اما دیگر مردم و جوانان اجازه نخواهند داد فتنه سال ۸۸ تکرار شود.

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی خطاب به فرماندهان و کارکنان ناجا، گفت: با انگیزه و اعتقاد به کار خود ادامه دهید و بدانید که مقام معظم رهبری در حق شما دعا می کنند .

وی افزود: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و ناجا برای ما محترم هستند و تازمانی که فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین ملت ما است این ملت شکست نخواهد خورد.