حمایت نامزد  اصولگرای ریاست جمهوری از رئیسی

محمد مهدی زاهدی دواطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی اطلاعیه‌ تاکید کرد: خروج از وضعیت موجود، مستلزم تغییر است و راه حل حضور دولتی کارآمد، انقلابی، متخصص، متعهد و کارآزموده است.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«هُو المطلوب

دوستان و همراهان انقلابی‌ام

با سلام

همانطور که مستحضرید، کشور در آستانه انتخاب و تحوّلی سرنوشت‌ساز است.

مردم به درستی راه خود را انتخاب خواهند نمود و احزاب، گروه‌ها و کانون‌های قدرت و ثروت حتی با تابلوهای نمایشی هم نمی‌توانند مردم را به جاده انحراف بکشانند.

ایران عزیز اسلامی امروز با توکل به خدا و تکیه به توان همه آحاد ملّت، توانسته است عَلَمِ مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم را در دست گیرد.

حفظ اقتدار و عزّت ملی در سایه وحدت، رفاه و معیشت مردم و پیشرفت در همه حوزه‌ها از جمله علم و فناوری خواهد بود.

در سال‌هایی که گذشت علی‌رغم برخی توفیقات، شاهد رکود بی‌سابقه اقتصادی بودیم که به طور مسقیم در زندگی مردم اثر منفی گذاشت.

خروج از وضعیت موجود، مستلزم تغییر است و راه حل حضور دولتی کارآمد، انقلابی، متخصص، متعهد و کارآزموده است.

دولتی که بتواند با اعتماد به مردم و تکیه به توان داخلی، مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و در برخورد با فساد سیستمی مماشات نکند.

اینجانب با شناختی که از منش برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی و سوابق روشن علمی و مدیریتی ایشان و قاطعیت در برخورد با مفاسد اقتصادی دارم، مطمئنم که با حضور ایشان در راس مدیریت اجرایی کشور، نسیم خدمت وزیدن خواهد گرفت و نشاط و سرزندگی در کشور طنین انداز خواهد شد.

لذا ضمن احترام به همه عزیزانی که صلاحیت ایشان برای انتخابات ریاست جمهوری احراز گردیده است، از همه دوستان و یاران انقلابی‌ام، خانواده معظم شهدا، جوانان، دانشجویان، دانشگاهیان و فرهنگیان معزّزی که اینجانب را مورد لطف و همراهی خویش قرار داده اند دعوت به حمایت از یار برومند و  فرزند صالح انقلاب، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی می‌نمایم.

باشد که مرضی رضای حق تعالی قرار گیرد.

خادم ملت

محمّد مهدی زاهدی»