کسب ۷ تقدیر نامه برای ۷ محصول ایران خودرو

به گزارش ایکو پرس، جایزه ملی کیفیت ایران هر سال برگزار می شود و موسسات داوطلب در زمینه محصول و فرآیند های تولید توسط ارزیابان، مورد بررسی قرار می گیرند و براساس امتیاز هایی که به دست می آورند درسطوح گوناگون این جایزه را دریافت می کنند.

درمراسم هشتمین دوره جایزه ملی کیفیت که روز ۱۸ آبان ماه با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت و رئیس سازمان ملی استانداردو صاحبان شرکت های صنعتی در برج میلاد برگزارشد، مهندس نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو هفت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت را ازدست دکتر غضنفری دریافت کرد.

درهشتمین دوره جایزه ملی کیفیت حدود ۴۰ واحد از ۲۰ واحد موفق به تقدیر نامه های اشتهار به کیفیت و گواهینامه اهتمام به کیفیت دریافت کردند.

براساس این گزارش، در فرآیند جایزه ملی کیفیت ایران هفت محصول گروه صنعتی ایران خودرو با کسب درجه اشتهار سه، دو ویک ستاره به عنوان اولین وتنها شرکت صنعتی است که موفق به دریافت هفت تقدیر نامه درجایزه ملی کیفیت شده است

دراین گزارش آمده است، معاونت تولید خودرو سواری برای تولید پژو ۲۰۶، معاونت تندر۹۰ برای تولید تندر، تقدیر نامه اشتهار به کیفیت سه ستاره دریافت کردند که این برای اولین مرتبه است که یک شرکت در کشور توانسته برای دو محصول خود تقدیر نامه اشتهاربه کیفیت سه ستاره درطول اجرای مدل علمی و ملی ارزیابی کیفیت شده است. به عبارت دیگر برای دریافت این سطح از جایزه ملی کیفیت کسب حداقل نیمی از امتیازات کل جایزه ضروری است.

براساس این گزارش، ایران خودرو با کسب تقدیر نامه اشتهار سه ستاره آخرین گام را برای رسیدن به تندیس جایزه ملی کیفیت برداشت.

همچنین معاونت تولید خودرو سواری برای تولید سمند، شرکت ایران خودرو خراسان برای تولید گراند ویتارا، قائم مقامی تولید قطعات پرسی برای قطعات پرسی، معاونت تولید نیرو محرکه برای تولید موتور کم مصرف تی یو۵ به کیفیت دو ستاره و نیز معاونت سیستم جامع تولید، برای خدمات بر نامه ریزی تامین، تولید و خدمات لجستیک تقدیر نامه اشتهابه کیفت یک ستاره را بدست آوردند.

براساس این گزارش ، در چشم انداز تعالی گروه صنعتی ایران خودرو و حرکت نو درمسیر تعالی و کیفیت و تبدیل شدن به شرکت سرآمد و مرجع درسیستم های مدیریتی به عنوان الگو ی قابل بهینه کاوی و موفق درسطح ملی و خاورمیانه دیده شده است .