ناکامی رحمتی در کلین شیت/ دروازه بان استقلال رکورد خود را تقویت می کند؟

سید مهدی رحمتی دروازه بان با تجربه تیم استقلال که رکورددار بیشترین تعداد کلین شیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است، می‌توانست با ثبت یک کلین شیت آسیایی دیگر مقابل الاهلی امارات بر رکورد خود در این مسابقات بیفزاید که با دریافت گل در نیمه نخست، در این امر ناموفق ماند.

از آخرین کلین شیتی که سنگربان آبی پوشان ثبت کرده، حدودا ۲۵ روز می‌گذرد و آبی پوشان از آن تاریخ به بعد ۵ بار به میدان رفته‌اند که در هیچ یک از این ۵ بازی کلین شیتی به ثبت نرسیده است.

شاگردان منصوریان آخرین بار در تاریخ ۱۱ فروردین و در دیدار خانگی خود مقابل فولاد که با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند موفق به انجام کلین شیت شدند. این تیم بعد از آن سه بار در لیگ برتر و دو بار در آسیا به میدان رفت که در همه این بازی ها گل خوردند.

آبی پوشان در این ۵ بازی مقابل گسترش فولاد در تبریز به تساوی یک -یک رسیدند، برابر صبا در تهران با نتیجه دو بر یک پیروز شدند و مقابل تراکتورسازی یک بر صفر شکست خوردند. همچنین این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز دو نتیجه مساوی یک - یک مقابل تیم های لوکوموتیو تاشکند و الاهلی امارات به دست آورد تا عملا این تیم در ۵ بازی آخرش در ثبت کلین شیت ناکام مانده باشد.