بحران مالی به گسترش فولاد رسید!

باشگاه گسترش فولاد به عنوان یکی از باشگاه هایی که با هزینه کاملا شخصی اداره می شود، در سال های اخیر پرداختی های منظمی داشته اما از سال گذشته این تیم اسیر مشکلات مالی شده ، به طوری که صدای بازیکنان نیز در آمده است.


اعضای تیم گسترش فولاد تاکنون که فقط دو بازی باقی مانده و 10 روز دیگری مسابقات لیگ شانزدهم به پایان می رسد، فقط 40 درصد از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کردند و این موضوع صدای بسیاری از بازیکنان را در آورده است. همچنین بازیکنان و اعضای کادرفنی که از سال گذشته در گسترش فولاد حضور دارند نیز حدود 40 درصد از قرارداد پارسال شان را طلبکار هستند تا باشگاه گسترش فولاد به یک بحران مالی برسد.


نکته قابل توجه اینکه در روزهایی که تیم هایی مثل پرسپولیس و ... به خاطر مشکلات مالی اعتصاب می کنند، گسترشی ها با دریافتی 40 درصدی از ابتدای فصل تاکنون هیچ اعتراض رسمی نداشتند اما از مسائل پیش آمده بسیار ناراحت هستند.


گسترش فولاد در هفته های گذشته لیگ برتر نیز نتایج خوبی کسب نکرده که یکی از دلایل آن می تواند مشکلات مالی و بی انگیزگی بازیکنان برای ادامه مسابقات باشد.این در حالی است که مسائل پیش آمده سبب شده برخی بازیکنان گسترش فولاد تصمیم به جدایی از این تیم در پایان فصل بگیرند.


گسترش فولاد در هفته بیست ونهم لیگ برتر روز شنبه دراهواز به مصاف استقلال خوزستان می رود.