سایت عصرایران به نقل از علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نوشت:

در مورد شایعاتی که اخیرا در مورد بنده مطرح شده است، باید گفت که پیامکی خبری از مصاحبه آقای احمدی بیغش نماینده شازند برای نمایندگان و رسانه ها فرستاده شد که نشان می داد ایشان در مصاحبه ای با یکی از سایتها گفته که مرا را دستگیر کرده اند و با وساطت آقای لاریجانی آزاد شده ام و پسر بنده نیز ماه‌هاست که بازداشت است.

من و آقای کوثری در صحن مجلس نشسته بودیم و از وی توضیح خواستیم. وی این تعبیر را به کار برد که والله دروغ است. و ما نیز گفتیم که در همان موقع در مصاحبه با خبرگزاری فارس این موضوع را تکذیب کند، وی با بیان اینکه همین الان با خبرنگار فارس تماس می‌گیرد و سخنان خود را تکذیب می‌کند از ما جدا شد و از صحن مجلس بیرون رفت و در نهایت هیچ خبری از وی مبنی بر تکذیب اظهاراتش، در خروجی این خبرگزاری قرار نگرفت.


ماجرا به همین جا ختم نشد، در حضور برخی از نمایندگان و رئیس مجلس نیز از وی توضیح خواسته شد، که نامبرده مجددا سوگند جلاله یاد کرده بود که چنین نبوده است. اما خبرنگاری که با وی مصاحبه کرده بود، صدای وی را ضبط کرده و در اختیار روابط عمومی مجلس و دفتر بنده قرار داد و ما با بررسی مجدد سخنان ایشان، دریافتیم علی رغم ادعای ایشان، خود این نماینده این سخنان را به زبان آورده و در نهایت ناراحتی بنده دو چندان شد که چرا یک نماینده دوبار قسم دروغ می‌خورد و این ناراحتی به مراتب بزرگتر از ناراحتی تهمتی بود که در حق من و فرزندم روا داشته شده بود.


اگر چه جایگاه شکایت از چنین اعمالی وجود دارد، اما نگاه ما به آنها نگاه به نیروهای اصولگرا و ارزشی است. ممکن است که نیروهای ارزشی نیز دچار خطا شوند، اما باید گذشت کرد و همین که مردم بدانند خود بهترین قضاوت را خواهند کرد.

اما همانگونه که قبلا نیز در رسانهها توضیح دادهام بنده دو پسر دارم که یکی از آنها مشغول تحصیل در تهران است و دیگری به اتفاق خانوادهاش در خارج از کشور در حال تحصیل است و هیچ کدام فعالیت اقتصادی ندارند و بنده نیز از فروردین سال ۶۰ که با حکم شهید رجایی به عنوان سرکنسول ایران در دوبی منصوب شدم ، در طول این سالها فعالیت اقتصادی نداشته ام.