سرمربی اتلتیکو: گل اول رونالدو آفساید بود

اتلتیکومادرید سه شنبه شب در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید قرار گرفت و با سه گل مغلوب میزبانش شد.

دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: گل نخست کریستیانو رونالدو اگر در شرایط آفساید به ثمر رسیده باشد دیگر تفاوتی نمی‌کند چون داور در رابطه با این موضوع تصمیم گرفته است. رونالدو در موقعیت آفساید قرار داشت و در به ثمر رسیدن گل تاثیر داشت. من این گل را دیدم اما داور آن را قبول کرد.

سرمربی اتلتیکومادرید درباره بازی گفت: در نیمه دوم هر دو تیم احساس خطر می‌کردند و دستپاچه عمل کردند. حریف به گل رسید. از طرفی کوین گامیرو فرصت گلزنی داشت اما کیلور ناواس به خوبی توپ را دفع کرد.  در نیمه دوم مالکیت توپ را در اختیار گرفتیم اما موقعیت گل نداشتیم و آن‌ها در فضاها خوب عمل کردند. از این طریق به ما ضربه زدند. این بازی تمام شده است و باید به دیدار شنبه فکر کنیم. گاهی اوقات اتفاقات غیر منتظره در فوتبال رخ می‌دهند و فوتبال به همین خاطر فوق العاده است. هنوز شانس صعود داریم. از تک تک لحظات باقی مانده در بازی برگشت استفاده خواهیم کرد.

سیمئونه افزود: رئال مادرید در همه زمینه‌ها برتر از ما بود. باید به آن‌ها تبریک گفت. اکنون باید استراحت کرد و سپس باید از تمام فرصت‌هایمان استفاده کنیم حتی با وجود این که احتمال حضورمان در فینال کم است.

سرمربی آرژانتینی در پایان اظهار کرد: بیشتر از همیشه آرام هستم. تلاش می‌کنیم تا غیرممکن را ممکن کنیم. اتلتیکو قادر به انجام هر کاری است.