دروازه بان پرسپولیس: احساسات هوادار برای من مهم است

علیرضا بیرانوند بعد از مصاحبه و عذرخواهی رسمی‌اش در فضای مجازی  طی پیامی ضمن اشاره به فداکاری‌هایش برای پرسپولیس نوشت: «ساعت دو بعد از ظهر بود جلسه‌ام با آقای طاهری شروع شد و در عرض بیست دقیقه با پرسپولیس قرارداد بستم، پانصد میلیون کمتر از مبلغی که قراردادم با نفت بود و میدونستم وصول یک میلیارد و دویست میلیون تومن طلبم از نفت به نوعی سخت میشه، کسی باورش نمیشد به نصف مبلغی که تیم‌های دیگه میدن راضی بشم!

بازی با استقلال خوزستان دستم شکست ولی هشتاد دقیقه با دست شکسته بازی کردم . با دست شکسته تمرین کردم و گفتم جونمو فدای پرسپولیس میکنم، چه طعنه‌ها که نشنیدم. در عمان گفتن که احتمال داره تیم از نقل و انتقالات محروم بشه، به عشق پرسپولیس به روی پیشنهادهای خارجی چشم بستم و تنها کسی بودم که سفید امضا کردم. بایستی کمی بازار گرمی میکردم. خیلیا رو می‌دیدم. قرارداد چهارساله رو که بستم تو بوق و کرنا می‌کردم. ولی من این کارو نکردم، چون احساسات هوادار واسم مهم بود، پرسپولیس ارزش بالایی واسم داشت، دنبال محبت تصنعی و کسب وجهه کاذب نبودم.

من اگه این ظاهر سازی‌ها واسم مهم بود که رشد نمیکردم و مثل بیشتر جوونا عارم میشد که برم کارگری کنم و به خواسته هام برسم. تقصیر محیطی بود که من اونجا رشد کردم و شخصیتمو شکل داد، شاید اگه کمی ظاهر سازی یادم میداد به ظاهر خیلی موفق‌تر بودم.

عزیزانم، اون شب که اون حرفا رو زدم خودم از ناراحتی تا صبح نخوابیدم، واسه شما هواداران واقعی که لطف بیکران بهم داشتین، ولی من به‌خاطر تعدادی هوادار نما، ناخواسته باعث رنجش خاطر شما هواداران واقعی شدم، علت این ناراحتی، علاقه زیاد به تیم بود که دوست نداشتم به این شرایط دچار بشه و شرمنده شما عزیزان بشیم.

به هرحال اشتباه کردم و تندرویی جوهر جوانی است. این ناراحتیا تو هر خانواده‌ای پیش میاد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و در اون زمان متوجه گفته هام نشدم. امیدوارم بدون توجه به حاشیه‌ها یکدل و یکصدا برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس تلاش کنیم.

جا داره از حمایت پیشکسوتان عزیز و هواداران با عشق که این چند روز با محبتاشون منو شرمنده کردند تشکر ویژه‌ای داشته باشم.»