ادعای رسانه های ورزشی جهان پس از هت تریک رونالدو

گازتا دلو اسپورت ایتالیا نوشت: دیگر باید واقع بین باشیم، مسی بازیکن بزرگی است اما از تیتر 3 سال پیش خود مبنی بر این که رونالدو در سایه مسی گم شده، پشیمان هستیم. رونالدو بدون تردید بازیکن بزرگ اروپا است که توپ طلای امسال هم شایسته او است.

روزنامه پرتغالی آبولا درباره رونالدو نوشت: رونالدو دست به کار بزرگی زد، گل زدن به اتلتیکومادرید، تیمی که رونالدو و تیمش را بهتر از همه تیم‌های اروپایی می‌شناسد و قرار نبود از او گل بخورد، 3 گل زد، او با اختلاف بهترین بازیکن اروپا است و توپ طلا را از هم اکنون در اختیار دارد.

نشریه گلوبو نوشت: رونالدو یک بازیکن سنتی تن داده به مدرنیته است، ادغامی شایسته از بهترین ویژگی‌های دنیای فوتبال حرفه‌ای. او با پای راست جادو می کند پای چپش مثل یک بازیکن کامل چپ پا آماده شلیک است، سریع و فرصت طلب، تکنیکی و تاکتیک پذیر، همه اینها در مسی دیده نمی‌شود.

اکیپ فرانسه نوشت:رونالدو مرد گلزنی است، این کار را خوب بلد است اما همزمان کاملا در خدمت تیم است، پاس گل‌هایش حرف ندارد، عطش گلزنی دارد و این طبیعی است اما معمولا با مدافعین دفاع می‌کند و با مهاجمین حمله. او برابر بایرن کابوس آنچلوتی شد و برابر اتلتیکومادرید تیر آخر را به سیمئونه مدعی زد.

روزنامه سان لندن نیز نوشت: رونالدو تا پای مرگ، برای مادرید می‌دود، هت‌تریک می‌کند آنهم در بازی مهمی که حتی شکست رئال مادرید پیش بینی شده بود، بازی او حرف ندارد، رونالدو مالک بی چون و چرای توپ طلای امسال است.